حضور حداکثری، اقتدار ملی/ مسئول سازمان بسیج فرهنگیان ‌قزوین:

فرهنگیان، روشنگران مسیر انتخابات و مشارکت حداکثری در جامعه هستند

«بغدادی» گفت: حضور حداکثری در انتخابات موجب خنثی شدن توطئه‌های دشمنان می‌شود و فرهنگیان، روشنگران مسیر انتخابات و مشارکت حداکثری در جامعه هستند.
کد خبر: ۴۵۹۷۰۶
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۳ - 31May 2021

به گزارش دفاع‌پرس از قزوین، سرهنگ «هادی بغدادی» مسئول سازمان بسیج فرهنگیان استان و دبیر قرارگاه روشنگری شهید ایرانمنش اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین اظهار داشت: از مهمترین اهداف این جلسه تبیین بیانیه گام دوم انقلاب و ضرورت و اهمیت بصیرت افزایی و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات می باشد.

سرهنگ بغدادی با اشاره به اهمیت مشارکت حداکثری در انتخابات گفت: یکی از سطوح و عرصه‌های مهم مشارکت سیاسی، شرکت مردم در انتخابات است.

مسوول سازمان بسیج فرهنگیان استان قزوین با اشاره به تاثیر مشارکت شهروندان در انتخابات برامنیت ملی عنوان کرد: مشارکت شهروندان در انتخابات موجب تقویت همبستگی و وحدت ملی و تضمین کننده امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران می‌شود.

وی افزود: مشارکت مردم در انتخابات می تواند امنیت داخلی کشور را ارتقاء بخشیده و مشروعیت نظام سیاسی را تثبیت کرده و در مقابله با تهدیدات خارجی که امنیت داخلی را به خطر می اندازد نقطه قوتی محسوب شود.

مسئول سازمان فرهنگیان استان قزوین اضافه کرد: حضور حداکثری در انتخابات موجب خنثی شدن توطئه‌های مستکبران می‌شود و در این راستا فرهنگیان نقش مهمی را ایفا می‌کنند. تاریخ انتخابات در استان نشان می‌دهد، مردم همیشه حضور و مشارکت خوبی در انتخابات داشته و در انتخابات پیش رو نیز با مشارکت بیشتر و حداکثری در پای صندوق‌های رأی، دشمنان نظام اسلامی را مأیوس خواهند کرد.

این مسئول با اشاره به مصوبات جلسه قرارگاه روشنگری شهید ایرانمنش اداره کل آموزش و پرورش استان خاطرنشان کرد: در این جلسه مقرر شد اقدامات لازم در سطح آموزش و پرورش استان در خصوص مشارکت حداکثری صورت گیرد و نتیجه به سازمان بسيج فرهنگیان استان به عنوان دبیر قرارگاه ارسال شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار