حضور حداکثری، اقتدار ملی/ مسئول نمایندگی ولی فقیه در بوشهر:

انتخابات باعث سربلندی نظام در مجامع بین المللی می‌شود

حجت الاسلام «حسین دشتی» گفت: انتخابات باعث سربلندی نظام در مجامع بین المللی می‌شود؛ لذا پیروزی در انتخابات برای جهانیان و دشمنان این نظام پیام بازدارندگی و قدرت می‌دهد.
کد خبر: ۴۵۹۷۵۵
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۳ - 31May 2021

انتخابات باعث سربلندی نظام در مجامع بین المللی می شودبه گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، حجت الاسلام «حسین دشتی» مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق (ع) بوشهر در مصلی جمعه شهر اهرم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: حضور پرشور در صحنه حساس انتخابات پیامی برای ابراز علاقه مردم به رهبر معظم انقلاب اسلامی و علاقمندی به نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

وی با بیان اینکه ضرورت این صحنه سیاسی را با تحلیل سیاسی باید رصد کنیم، گفت: حجم رأی که ما در این دوره می‌دهیم معنا و مفهوم خاصی دارد.

دشتی افزود: انتخابات باعث سربلندی نظام در مجامع بین المللی می شود؛ لذا پیروزی در انتخابات برای جهانیان و دشمنان این نظام پیام بازدارندگی و قدرت می دهد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق (ع) بوشهر خاطرنشان کرد: هر انسانی که در این کشور زندگی می کند باید نسبت به آبادانی، افتخارات و پیروزی کشورش در همه زمینه ها احساس مسئولیت کند.

وی با بیان اینکه مسائل شرعی ضرورت حضور مردم در پای صندوق های رأی را الزامی می کند تصریح کرد: وظیفه ما است که مردم را با بصیرت و روشنگری و توجیه منطقی برای اقتدار و سربلندی نظام جمهوی اسلامی به پای صندوق های رأی دعوت نماییم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار