فرمانده مرزبانی ناجا:

پاسگاه‌های مرزی مجهز به تجهیزات روز دنیا هستند

سردار «گودرزی» با تأکید بر آغاز تحول در مرزبانی ناجا گفت: با اصلاح فرآیندها توسط مدیران و آموزش تکنیک‌ها و روش‌های جدید رزم و همچنین مجهز شدن به مهارت‌های روز، تحولی در مرزبانی ایجاد شده ‌که تک‌تک پاسگاه‌های مرزبانی مجهز به تجهیزات روز دنیا هستند.
کد خبر: ۴۵۹۸۶۳
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۶ - 01June 2021

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، سردار سرتیپ «احمدعلی گودرزی» فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی در مراسم جشن دانش‌آموختگی کارکنان مرزبانی که در مرکز علوم و فنون مرزبانی ناجا در مشهد برگزار شد، اظهار داشت: نیروی انتظامی امنیت انتخابات را در کنار دیگر دستگاه‌های امنیتی، زمینه‌سازی خواهد بود و به فضل الهی بهترین امنیت را برای آزمون بسیار مهم کشور یعنی انتخابات رئیس‌جمهوری را فراهم خواهند کرد و هر رأی تیری به سوی دشمنان انقلاب اسلامی است.

وی افزود: اعتقاد داریم مردم حتماً فرد اصلح با ویژگی‌های انقلابی، با جرأت و شهامت، متدین را برای ریاست جمهوری انتخاب خواهند کرد و به‌فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی، دولت انقلابی و جوان بر سرکار خواهد آمد.

گودرزی در بخش دیگری از سخنانش به آغاز تحول در ساختار مرزبانی اشاره کرد و بیان داشت: تحولی بسیار گران‌قدر و گران‌سنگ در مرزبانی آغاز شده که با تقویت مهارت‌افزایی‌ها، داشتن نظم و انضباط، تقویت روحیه تیمی و قوای جسمانی نیروها برای انجام مأموریت‌های سخت، وظایف محوله را به شایستگی به انجام برسانند.

فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی تأکید کرد: با اصلاح فرآیندها توسط مدیران و آموزش تکنیک‌های جدید رزم و روش‌ها و همچنین مجهز شدن به مهارت‌های روز، تحولی ایجاد شده ‌تا در تک‌تک پاسگاه‌های مرزبانی بتوانیم از تجهیزات روز دنیا استفاده کنیم.

وی در ادامه به فرمایشات معصومین در خصوص جایگاه مرزبانان اشاره کرد و افزود: مرزبانی به حدی مهم است که ائمه معصومین در حق مرزبانان دعا کرده ‌و این باقی الصالحات شما است.

گودرزی متذکر شد: مرزبانان ادامه‌ دهنده راه شهدا هستند و در صیانت از مرزهای ایران اسلامی به دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی اجازه عرض اندام نخواهند داد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار