عضو کمیته علمی درس آشنایی با دفاع مقدس خوزستان خبر داد؛

برگزاری آزمون برخط پایان ترم درس آشنایی با دفاع مقدس در خوزستان

سردار «‌معین‌پور» گفت: بستر ارائه و آزمون به صورت برخط در همه استان مهیا شده و ما با همکاری کمیته علمی اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان و همه مدیران دانشگاه‌های استان به راحتی از تدریس گذشته و در حال برگزاری امتحانات پایان ترم هستیم.
کد خبر: ۴۵۹۹۹۴
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۷ - 02June 2021

برگزاری آزمون برخط پایان ترم درس آشنایی با دفاع مقدس در خوزستانبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، جلسه کمیته علمی درس آشنایی با دفاع مقدس خوزستان امروز همزمان با آزمون برخط پایان ترم دانشجویان دانشگاه شهید چمران اهواز برگزار شد.

سردار «محمود معین‌پور» عضو کمیته علمی درس آشنایی با دفاع مقدس اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان در خصوص شیوه امتحانات پایان ترم این درس اظهار داشت: بنا به ضرورت و با توجه به بحران ویروس کرونا از تهدید بوجود آمده بهره برده و با استفاده از دانش و تجربه دفاع مقدس آن را به فرصت تبدیل کردیم.

وی افزود: بهترین فرصت بوجود آمده در ایام کرونا این بود که تحولی اساسی در ارائه درس آشنایی با دفاع مقدس در استان بوجود آوردیم و الان با جدیدترین شیوه ها در حال آموزش و آزمون از دانشجویان هستیم.

این استاد دانشگاه و پیشکسوت دفاع مقدس گفت: در حال حاضر و به صورت برخط در حال انجام آزمون پایان ترم از دانشجویان دانشگاه شهید چمران هستیم. دانشگاهی که همیشه و در همه سطوح استقبال خوبی از درس آشنایی با دفاع مقدس داشته و دانشجویان بارزی نیز برای حضور در کلاس این درس معرفی کرده است.

معین‌پور بیان داشت: بستر ارائه و آزمون به صورت برخط در همه استان مهیا شده و ما با همکاری کمیته علمی اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان و همه مدیران دانشگاه‌های استان به راحتی از تدریس گذشته و در حال برگزاری امتحانات پایان ترم هستیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها