حضور حداکثری، اقتدار ملی/ رئیس سازمان بسیج رسانه استان البرز:

اقدامات بسیج رسانه البرز در جریان انتخابات رویکرد آموزشی و تبیینی دارد

«موسوی‌زاده» با بیان اینکه فعالیت‌های این سازمان در جریان انتخابات رویکرد آموزشی و تبیینی دارد، گفت: این سازمان ویژه‌برنامه‌هایی را با هدف رویارویی با تکنیک‌های عملیات روانی در حوزه رسانه در دست اقدام دارد.
کد خبر: ۴۶۰۲۹۸
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۰ - 03June 2021

اقدامات بسیج رسانه البرز در جریان انتخابات رویکرد آموزشی و تبیینی داردبه گزارش دفاع‌پرس در کرج، «سید محمدرضا موسوی زاده» رئیس سازمان بسیج رسانه استان البرز با بیان اینکه فعالیت‌های این سازمان در جریان انتخابات رویکرد آموزشی و تبیینی دارد، گفت: انتخابات ۱۴۰۰ یکی دیگر از شاخص‌های نظام جمهوری اسلامی ایران در جریان تحقق بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی است.

وی با اشاره به اهمیت حضور حداکثری و پرشور مردم در صحنه انتخابات بیان داشت: تکنیک‌های عملیات روانی رسانه‌ای و خبر از طرف مخالفان و معاندان همواره در طول انتخابات مطرح بوده است؛ امری که در ذیل آن کاهش یا عدم مشارکت در عرصه انتخابات از طرف مردم را خواستار بودند.

موسوی‌زاده عنوان کرد: سازمان بسیج رسانه استان البرز ویژه‌برنامه‌هایی را با هدف رویارویی با تکنیک‌های عملیات روانی در حوزه رسانه و خبر در دست اقدام دارد که در قالب تفاهم‌نامه همکاری با سازمان بسیج اساتید و سازمان بسیج دانشجویی اجرا خواهند شد.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان البرز خاطرنشان کرد: امروزه قالب‌های ارائه هدفمند اطلاعات با هدف گیری ضمیر ناخودآگاه ذهن مخاطب را به مسیر دلخواه سردمداران رسانه‌های استکباری سوق می‌دهند و تنها راه مقابله با این موضوع تقویت و رشد سواد رسانه است.

وی تصریح کرد: در ایام رحلت بنیان‌گذار انقلاب اسلامی و حماسه ۱۵ خرداد قرار داریم که به‌واقع فرصتی مؤثر به‌منظور پرداختن به آرا و نظرات حضرت امام خمینی (ره) و جریان شکل‌گیری انقلاب اسلامی است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار