عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی:

حمایت همه جانبه از اقدامات بسیج سازندگی یک ضرورت مهم است

«سلیمی» گفت: گام‌های جهادگران بسیجی در راستای رفع محرومیت و مظلومیت از مناطق محروم کاملا محکم و استوار است و توانسته اند امید واقعی را به مناطق مختلف کشور بازگردانند.
کد خبر: ۴۶۰۳۱۸
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۴ - 03June 2021

عمق بخشی و حمایت همه جانبه از اقدامات بسیج سازندگی یک ضرورت مهم است

به گزارش دفاع‌پرس از اراک، حجت الاسلام  «علیرضا سلیمی» نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس و عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی در دیدار با مسئول بسیج سازندگی استان مرکزی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دلیجان و جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج محلات اظهار داشت: بسیج سازندگی در سه حوزه مهم محرومیت زدایی، سازماندهی گروه های جهادی و تحقق اقتصاد مقاومتی که از نیازها و ضروریت های مهم کشور محسوب می شود ورود پیدا کرده و دارای یک عملکرد درخشان و قابل تقدیر است.

وی افزود: مهمترین شاخصه برتر اقدامات بسیج سازندگی داشتن عزم و روحیه جهادی و انقلابی برای انجام کارها است و همواره می بینیم که در این مسیر شتابنده حرکت میکند.

نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس اظهار کرد: رفع محرومیت یکی از نیازهای مهم کشور است که بسیج سازندگی پرچم دار مبارزه با محرومیت و فقر در مناطق محروم است.

وی بیان کرد: همچنین اقدامات بسیج سازندگی در حوزه اشتعال زایی و سازندگی بسیار چشمگیر و قابل تقدیر است و در بسیاری از موارد می بینیم جهادگران بسیج سازندگی در نقاط بسیار محرومی برای احداث مسکن و آبررسانی ورود پیدا کرده اند و موجب دلگرمی و امید مردم آن منطقه شده اند.

سلیمی با بیان اینکه بسیج سازندگی یکی از اقشار مهم در راستای تولید امید و نشاط انقلابی به جامعه است،افزود: در بسیاری از موارد توانسته طعم شیرین دستاوردهای انقلاب اسلامی را بر روی سفره های مردم بیاورد.

وی گفت: بسیج سازندگی در طی سالیان فعالیت خود گل کاشته و عملکرد بسیار قابل قبولی دارد که البته مجلس شورای اسلامی هم در حد توان و مقدورات دست این عزیزان را باز کرده است.

نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس بیان کرد: رویکرد این دوره مجلس محرومیت زدایی و حمایت از اقدامات بسیج سازندگی است که مصوبات بسیار خوبی تهیه شده و امیدواریم با مشارکت دستگاه ها شاهد درخشش روز افزون این نیروی خدوم باشیم.

وی تأکید کرد: بسیج سازندگی در همه مقاطع و عرصه های که کشور و مردم به آن نیاز داشتند نقش آفرینی کرده و امروز بسیج سازندگی از تجربه و تخصص فوق العاده ای بهره مند است که اگر سایر دستگاه ها از آن استفاده کنند قطعا منشا برکات زیادی خواهد بود.

سلیمی ادامه داد: عمق بخشی و حمایت همه جانبه از اقدامات بسیج سازندگی یک ضرورت مهم است که باید با هم افزایی و مشارکت همه جانبه رقم بخورد.

وی با بیان اینکه بسیج سازندگی به طور عملیاتی ثابت کرد می توان کشور را ساخت و آباد کرد،گفت:به وضوح می بینیم علیرغم ‌امکانات محدودی که دست این عزیزان بوده اما کارهای بسیار بزرگ و ماندگاری انجام داده اند و بسیج سازندگی یک الگوی موفق برای سایر دستگاه ها است و اگر بخش های مختلف از این الگوی کارآمد به خوبی استفاده کنند قطعا شاهد اتفاقات بسیار خوبی خواهیم بود.

نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس خاطر نشان کرد: گام‌های جهادگران بسیجی در راستای رفع محرومیت و مظلومیت از مناطق محروم کاملا محکم و استوار است و توانسته‌اند امید واقعی را به مناطق مختلف بازگردانند.

انتهای پیام/ 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار