مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان البرز:

قیام 15 خرداد نورانیتی را در پیکره نظام جمهوری اسلامی پدیدار کرد

سردار سرتیپ دوم پاسدار «ابوالفضل اسلامی» به‌مناسبت فرارسیدن سالروز ارتحال امام خمینی (ره) بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی و قیام خونین 15 خرداد پیامی صادر کرد.
کد خبر: ۴۶۰۳۹۶
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۷ - 04June 2021

قیام 15 خرداد نورانیتی را در پیکره نظام جمهوری اسلامی پدیدار کردبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس در کرج، سردار سرتیپ دوم پاسدار «ابوالفضل اسلامی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز به مناسبت فرارسیدن سالروز ارتحال امام خمینی (ره) بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی و قیام خونین 15 خرداد پیامی صادر کرد. متن این پیام به شرح زیر است:

«14 خرداد سالروز رحلت پدر پیر و فرزانه امت مسلمان، بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی و رهبر آزادگان جهان است که نام ایشان رشادت، شجاعت و حقانیت را در یادها زنده می‌کند. 15 خرداد نیز یادآور قیامی خونین و شهادت جمع کثیری از یاران و عاشقان امام خمینی (ره) و این انقلاب است که در تقویم جمهوری اسلامی ثبت شده و سال‌هاست که این مناسبت مهم در خرداد گرامی داشته می‌شود.

حضرت امام خمینی (ره) در طول مبارزات خود به عنوان فرمانده‌ای مقتدر در پی ریشه‌کن کردن ظلم و پایان دادن به حکومت شاهنشاهی بودند و برای برقراری عدالت، استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی نهایت تلاش خود را به کار گرفتند و در این راه از هیچ کوششی فروگذار نکردند و در نتیجه این انقلاب به عنایت حضرت ولی‌عصر (عج) به پیروزی رسید.

قیام 15 خرداد نقطه سیاهی را در کارنامه دشمنان و نورانیتی را در پیکره این نظام پدیدار کرد و زمینه‌ساز پیروزی انقلاب اسلامی شد و ناخدایی دانا و توانا سکان کشتی نجات این مملکت را در دست گرفت و ملت رنج کشیده ایران را به سرمنزل آرامش و آسایش رساند.

اینجانب ضمن گرامیداشت قیام خونین 15 خرداد، سالروز رحلت جانسوز امام فقید را به ملت شریف، صبور و شهیدپرور ایران اسلامی تسلیت عرض می‌کنم و از خداوند متعال خواستارم سایه ولی امر مسلمین حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای را بر سر همه ما مستدام دارد تا با رهبری ایشان زمینه ظهور امام عصر (ره) فراهم شود.»

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار