از بیمِ رویارویی مجدد با نیروهای مقاومت؛

وزیر جنگ اسرائیل خواستار لغو «راهپیمایی پرچم» در قدس اشغالی شد

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی با تنش آفرین خواندن برگزاری «راهپیمایی پرچم» توسط صهیونیستها در قدس اشغالی، خواستار لغو این راهپیمایی شد.
کد خبر: ۴۶۰۵۹۸
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۲ - 06June 2021

وزیر جنگ اسرائیل خواستار لغو «راهپیمایی پرچم» در قدس اشغالی شدبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، «بنی گانتز» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی می‌گوید که چنانچه برگزاری «راهپیمایی پرچم» در قدس اشغالی توسط صهیونیست‌ها «نیازمند اعمال تدابیر امنیتی فوق‌العاده و برهم زننده نظم عمومی و فرآیندهای دیپلماتیک (آتش بس در غزه) باشد»، وی خواستار لغو آن خواهد شد.

گانتر که پس از بک نشست با فرماندهان ارتش و پلیس رژیم صهیونیستی، دادستان کل و سایر مقامات بلندپایه امنیتی اسرائیل خواستار لغو این راهپیمایی شده بود، احتمال تشدید تنش‌ها در پی برگزاری این راهپیمایی را یکی از دلایل لغو آن دانست.

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی که از آغاز جنگی مجدد در نوار غزه و رویارویی با نیروهای مقاومت بیمناک است، می‌گوید که به تمام مقامات حاضر در این نشست ضرورت رفتار مسئولانه و دور از تنش طی هفته جاری را گوشزد کرده است.

هدف سازمان دهندگان این راهپیمایی که قرار است روز پنج شنبه برگزار شود، تأکید بر لزوم پاکسازی علیه شهروندان فلسطینی ساکن در قدس اشغالی است؛ امری که با واکنش شدید و مخالف جنبش مقاومت اسلامی فلسطین و دعوت این جنبش از هموطنان فلسطینی برای مقابله با اشغالگران در کرانه باختری و تحصن در مسجد الاقصی روبرو شد.

انتهای پیام/ 161

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار