حضور حداکثری، اقتدار ملی/ فرمانده قرارگاه «مه شکن» عنوان کرد؛

اقدامات قرارگاه «مه شکن» قم در راستای حضور حداکثری در انتخابات

جعفری گفت: قرارگاه «مه شکن» برنامه‌های گسترده‌ای را برای ترغیب مردم به حضور حداکثری پای صندوق‌های رای برنامه ریزی کرده است.
کد خبر: ۴۶۰۶۴۹
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۰ - 06June 2021

اقدامات قرارگاه «مه شکن» قم در راستای حضور حداکثری در انتخاباتبه گزارش دفاع‌پرس از قم، «امیر جعفری» فرمانده قرارگاه روشنگری «مه‌شکن» اظهار داشت: فعالیت‌های این قرارگاه در راستای ترغیب عموم مردم به حضور حداکثری و آگاهانه در انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۴۰۰ بوده و اقداماتی نیز تاکنون صورت گرفته است.

وی افزود: به فضل الهی و با تشکیل قرارگاه استانی «مه‌شکن» توانستیم در ابتدا یک دسته بندی کلی از شبهات انتخاباتی موجود در سطح جامعه را احصا و برای رفع آن‌ها برنامه ریزی نماییم، سپس افراد توانمند در سخنوری را شناسایی و گروه‌های دو و سه نفره جهت مراجعه خانه به خانه برای توجیه شبهات انتخاباتی اعزام کردیم.

جعفری گفت: همچنین با نصب پوستر‌هایی از توانمندی‌های جمهوری اسلامی در سطح مساجد، معابر و مکان‌های پرتردد سطح محلات و شهر تا حد ممکن دستاورد‌های انقلاب اسلامی را به منصه ظهور رساندیم.

وی افزود: تلاش کردیم در پلاکارد‌ها و بنر‌های نصب شده عوامل موثر در ایجاد انگیزه و حرکت گسترده عموم مردم به سوی انتخابات گنجانده شود.

فرمانده قرارگاه مه شکن، تهیه تراکت‌هایی از جملات جذاب جهت شرکت در انتخابات و پخش در منازل را از دیگر اقدامات قرارگاه عنوان کرد و گفت: این قرارگاه با برنامه ریزی جهت برگزاری مسابقه «من و رفیقم پای صندوق رأی» با رویکرد دعوت هر بسیجی از یک رفیق غیر بسیجی اش جهت حضور دو نفره پای صندوق رأی و نیز برنامه ریزی جهت برگزاری مسابقه عکس شرکت خانوادگی در انتخابات، ابتکارات جدیدی را جهت افزایش مشارکت در انتخابات بوجود آورده است.

وی خاطرنشان کرد: برگزاری ویژه برنامه‌های تریبون آزاد در مکان‌های عمومی با همکاری و همراهی بسیج دانشجویی و نیز برگزاری نشست‌های روشنگری در سطح مساجد، پایگاه‌ها و روضه‌های خانگی با حضور چهره‌های شاخص و اثرگذار محلات از یک سو و از سوی دیگر تولید انواع محتوا و تهیه و پخش کلیپ‌های دستاورد‌های جمهوری اسلامی و کلیپ‌های انگیزشی در سطح مساجد و شبکه‌های اجتماعی با موضوع اقتدار نظام از دیگر اقدامات قرارگاه است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان قم قشر‌های مختلف مردم مانند کسبه محلات و ... را مخاطب نشست‌های روشنگری و بصیرتی برگزار شده دانست و خاطرنشان کرد: علاوه بر طرح روشنگری کاسب، پویش همیار انقلاب برای دانش آموزان مقطع ابتدایی محلات به منظور تشویق والدین به حضور پرشور و آگاهانه در انتخابات نیز به اجرا درآمده است.

جعفری تصریح کرد: اجرای پویش «# من _. رأی _. اولی ام» با رویکرد ترغیب و تشویق رأی اولی ها، برگزاری مسابقات کلیپ سازی و طراحی پوستر، اجرای پویش مسجد انقلابی، اجرای پویش بسیجی روشنگر با رویکرد حضور بسیجیان توانمند در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی و اقدام به رفع شبهات موجود و دعوت حداکثری مخاطبین شبکه‌های اجتماعی به حضور حداکثری در انتخابات از طرح‌های متنوع و ارزشمند قرارگاه مه‌شکن است.

وی همچنین از طرحی تحت عنوان ویژه برنامه‌های جشن تکلیف سیاسی با سفارش کیک و دعوت از رأی اولی‌ها در سطح مناطق نیز خبر داد و در خصوص اقدامات صورت گرفته در فضای مجازی گفت: کانال‌ها و گروه‌های محتوایی گسترده‌ای در سطح مناطق و محلات قم به منظور نشر انواع محتوای بصیرتی ایجاد کردیم و همچنین کانال مرکزی دریافت شبهات محلی و پاسخ به آن‌ها در قالب کلیپ، پی‌دی‌اف و صوت نیز تشکیل گردیده است.

فرمانده قرارگاه مه شکن افزود: مراسمات خیابانی در قالب طنز انتخابات و اجرای سرود‌های انقلابی جهت تشویق عموم مردم به مشارکت حداکثری در انتخابات نیز در سطح محلات و شهر با همکاری شهرداری و ... برپا شده است.

جعفری از چاپ «دعوتنامه حضور» و پخش آن‌ها به درب منازل عموم مردم در هفته منتهی به انتخابات خبر داد و در خصوص برگزاری کارگاه‌های بصیرتی تصریح کرد: کارگاه‌های توجیهی و روشنگری بسیاری مخصوص مدیران محله خواهر و برادر، فرماندهان رده‌های بسیج، مسئولین هیئات مذهبی و ... با حضور اساتید استانی برگزار شده است.

وی یکی دیگر از اقدامات قرارگاه «مه‌شکن» را برگزاری کرسی‌های آزاد اندیشی و ایستگاه‌های گفتمان در سطح محلات و مناطق با حضور اساتید برجسته بخصوص در روز دختر بر شمرد و تصریح کرد: خوشبختانه با تعامل و همکاری با دفتر تبلیغات حوزه علمیه برنامه‌های مشترکی خوبی را با هدف افزایش مشارکت در انتخابات در سطح محلات اجرا کرده و در آینده نیز در دست اقدام داریم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها