حضور حداکثری، اقتدار ملی/ معاون فرهنگی رزمندگان غرب و شمال غرب:

گرامیداشت شهدای بیت‌المقدس در سولقان/ انتخابات پیش رو فتح خرمشهر دیگری است

سردار غیاثی‌راد در مراسم یادواره شهدای منطقه سولقان گفت: همانگونه که مقام معظم رهبری هم تاکید کرده‌اند «انقلاب اسلامی فتح خرمشهر‌ها در پیش دارد» , یکی از همین خرمشهر‌ها که مردم عزیز باید حماسه بیافرینند، انتخابات عظیم پیش روست.
کد خبر: ۴۶۰۷۴۹
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۳ - 07June 2021

گرامیداشت شهدای بیت‌المقدس در سولقان/ انتخابات پیش رو فتح خرمشهر دیگری استبه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، سردار داود غیاثی راد، معاون فرهنگی رزمندگان غرب و شمال غرب کشور در مراسم گرامیداشت شهدای بیت‌المقدس در سولقان که عصر روز ۱۳ خرداد در آستانه سالروز ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران برگزار شد، اظهار داشت: حماسه جدیدی که ملت ایران در پیچ تاریخی و سرنوشت‌ساز انقلاب باید بیافریند و فتح خرمشهر دیگری را رقم بزنند، انتخابات روز ۲۸ خرداد است که ملت عزیز حتما با مشارکت حداکثری حماسه خرمشهر دیگری را رقم خواهند زد.

این فرمانده دوران دفاع مقدس خاطرنشان کرد: پیام و سفارش امام راحل عظیم الشان (ره) و مقام عظمای ولایت، حضور پر صلابت و دشمن شکن و انداختن رای‌ها به صندوق و تضمین امنیت و اقتدار ایران عزیز است.

وی با بیان اینکه رزمندگان اسلام و مدافعان حرم به وظیفه ذاتی خود در دفاع از اسلام و انقلاب به شایستگی عمل کردند و حالا نوبت ماست، تاکید کرد: بر اساس فتاوای امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری رای دادن واجب و بلکه اوجب واجبات است و موجب حفظ اسلام و نظام اسلامی می‌شود.

معاون سابق روابط عمومی و تبلیغات بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس یکی از منافذ نفوذ دشمن را عرصه‌های فرهنگی دانست و گفت: بزرگترین ضربه‌ای که ممکن است بر کشور، ملت و انقلاب وارد شود از عرصه فرهنگ است و برگزاری اینگونه یادواره‌ها سدی در برابر تهاجم فرهنگی دشمن است.

در ادامه مراسم پس از مراثی و مدیحه‌سرایی مداح اهل بیت (ع) توسط برادر نصراللهی و خاطره‌گویی هشت خانواده شهید دوران دفاع مقدس در سولقان که در مناطق مختلف و در ایام خرداد و عملیات بیت‌المقدس به شهادت رسیده‌اند، با حضور سردار غیاثی راد، داود براتی مسئول هیات خانواده شهدای ایران، حجت‌الاسلام سید حسینی و حجت‌الاسلام اسفندیار قدردانی و لوح سپاس اداره ایثارگران ستاد کل نیرو‌های مسلح و دبیر شورای امور رزمندگان به برادران شهدا اهدا شد.

همچنین فرمانده پایگاه بسیج شهید رضا شیرین سولقان برگزاری مراسم «آبروی کوچه» را یکی از برنامه‌های پرمخاطب برشمرد و افزود: تجلیل از خانواده شهدا و گرامیداشت یاد و نام این عزیزان ادامه خواهد یافت.

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها