حضور حداکثری، اقتدار ملی/ معاون هماهنگ‌کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب‌الامر (عج):

نیازمند رئیس جمهوری در تراز «شهید رجایی» هستیم/ علاج درد‌های مزمن کشور، انتخاب اصلح است

سرهنگ «حسینی» گفت: ما امروز به رئیس جمهوری هم‌تراز «شهید رجایی» و همچنین به تفکری همچون شهید «قاسم سلیمانی» که مردی در میدان نبرد بود، نیازمندیم.
کد خبر: ۴۶۱۰۷۵
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۹ - 09June 2021

نیازمند رئیس جمهوری در تراز «شهید رجایی» هستیم/ علاج درد‌های مزمن کشور، انتخاب اصلح استبه گزارش دفاع‌پرس از قزوین، سرهنگ «سید کاظم حسینی» معاون هماهنگ‌کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین، با اشاره به ضرورت انتخاب آگاهانه و حضور حداکثری مردم در انتخابات، اظهار داشت: با توجه به شرایط داخلی، منطقه‌ای و جهانی، حضور مردم در انتخابات ۲۸ خرداد از اهمیت و جایگاه ویژه‌ای برخوردار است.

وی افزود: علاج درد‌های مزمن کشور، انتخاب پرشور و اصلح است و ما امروزه دو اولویت در انتخابات ۱۴۰۰ داریم که یکی مشارکت بالا و دیگر انتخاب آگاهانه و مطلوب است، انتخابی که در تراز انقلاب اسلامی است و اگر این حضور حداکثری اتفاق بیفتد، قطعا عزت، قدرت ملی و اقتصادی کشور بالا رفته، امنیت کشور گسترش یافته، از تهدیدات ما در ابعاد سیاسی و اقتصادی کاسته شده و مشکلات کشور حل شده و نهایتاً ایران ما تبدیل به یک کشور قدرتمند می‌شود.

حسینی بیان کرد: طبق منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی، درست است که انتخابات در یک روز انجام می‌شود، اما اثر آن ممکن است در چندین نسل باقی بماند و کسانی که مردم را از رفتن پای صندوق‌های رأی منع می‌کنند، دروغ می‌گویند و دلسوز مردم نخواهند بود.

وی ادامه داد: دشمن تلاش می‌کند که در ۲۸ خرداد، مشارکت حداکثری صورت نگرفته و این روز به یک حماسه تبدیل نشود و اگر دیروز مدافعین حرم رفتند و با جان‌شان از حرم دفاع کردند، وظیفه ما امروز این است که نه با جان و مال، بلکه با حضور در صحنه انتخابات و پای صندوق‌ها از کشور ایران دفاع کنیم.

معاون هماهنگ‌کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین ادامه داد: انتخابات سیزدهم، به این دلیل مهم است که یکی از مصادیق خرمشهر‌هایی است که باید توسط مردم ایران فتح شود و مردم ما با حضور خود در انتخابات باید جلوی طمع و نفوذ دشمن به کشور را بگیرند. دشمن تلاش می‌کند قبل از انتخابات مردم را مأیوس کند که در آن شرکت نکنند و در حین انتخابات بگوید که انتخابات مهندسی‌شده و در نهایت بعد از آن نیز بگوید که این فرد انتخاب شده اختیاراتی ندارد و یک تدارکاتچی است.

حسینی با بیان این‌که ما امروز به رئیس جمهوری هم‌تراز «شهید رجایی» و به تفکری همچون شهید «قاسم سلیمانی» که مردی در میدان نبرد بود نیازمندیم، خاطرنشان کرد: ما امروز به رئیس جمهوری هم تراز شهید رجایی و همچنین به تفکری همچون حاج قاسم سلیمانی که مردی در میدان نبرد بود نیازمندیم. مردم ما با حضور پرشور خود نباید اجازه دهند که خوابی که دشمن برای ما دیده است، تعبیر شود. همچنین انتخابات در این مقطع همانند یک لیلةالقدر و یا یک لیلةالرغائب بوده و روز رقم خوردن سرنوشت‌هاست.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها