حضور حداکثری، اقتدار ملی/ نماینده ولی فقیه در استان مازندران:

هرکسی به نام و یاد یک شهید رأی دهد

آیت‌الله «محمدی لائینی» گفت: هرکسی یک شهید را درنظر بگیرد و به نام و یاد یک شهید رأی دهد، خوب یا بد را به این شهید بسپارد تا اگر منتخب‌ها بد رفتار کردند، با شهید طرف باشند.
کد خبر: ۴۶۱۱۶۹
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۵ - 10June 2021

به گزارش دفاع‌پرس از ساری، آیت‌الله «محمدباقر محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه در استان مازندران، در آئین افتتاح بوستان شهدای گمنام «نکا»، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و با اشاره به انتخابات پیش‌رو، اظهار داشت: باید در انتخابات حضور حداکثری داشته باشیم، هرکسی یک شهید را درنظر بگیرد و به نام و یاد یک شهید رأی دهد، خوب یا بد را به این شهید بسپارد تا اگر منتخب‌ها بد رفتار کردند، با شهید طرف باشند.

وی افزود: انتظار داریم آن‌چه که به نام شهداست، خوب استفاده شود؛ چراکه اینجا با نام شهدایی که پایه‌های انقلاب اسلامی و دینی را شکل دادند، مزین شده است.

زبان سیاسی و بین المللی انتخابات رسا و معنادار است

محمدی لائینی گفت: ما در تاریخ، هم تجربه نه گفتن به رهبر را داریم که آن‌جا چوبش را خورده‌ایم و هم تجربه آری گفتن را، که فواید و برکاتش را دیده‌ایم.

امام جمعه ساری با بیان اینکه امروز رهبر معظم انقلاب اسلامی و شهدا، ما را برای انتخابات فراخوانده‌اند، ادامه داد: انتخابات برای ما بسیار مهم است، پیام انتخابات و زبان جهانی و سیاسی و بین‌المللی انتخابات یک زبان بسیار رسا و معنادار است، تمام دشمنان بسیج شدند تا مردم را تشویق به عدم شرکت در انتخابات کنند.

زبان سیاسی و بین المللی انتخابات رسا و معنادار است

وی افزود: باید مناظره‌ها را ببینیم، خوب فکر کنیم، هم به شخص، هم به خط و تفکر نگاه کنیم، به تفکر انقلابی، ارزشی و سازش‌ناپذیری با دشمن توجه کنیم، حرف‌های کاندیدا‌ها را با عملکردشان بسنجیم، البته مردم ما بابصیرتند.

محمدی لائینی گفت: انتخابات باید پرشور و همگانی باشد تا قلب امام زمان (عج) و ارواح شهدا را خوشحال کند و دشمنان ما را به ناخشنودی برساند و ناامیدشان کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار