امام جمعه دیر:

تحریم‌های فلج کننده دشمنان همچون تهدیدهای جنگ تحمیلی شکست خواهد خورد

حجت‌الاسلام «حسینی» گفت: هدف تهدیدهای دشمنان از هشت سال جنگ تحمیلی تا تحریم‌های فلج کننده برای فشار حداکثری بر مردم در راستای مقابله با نظام بوده است که به شکست حداکثری انجامید.
کد خبر: ۴۶۱۳۷۷
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۷ - 11June 2021

تحریم های فلج کننده دشمنان همچون تهدیدات جنگ تحمیلی شکست خواهد خوردبه گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، حجت الاسلام «سید علی حسینی» امام جمعه دیر پیش از ظهر جمعه در جمع داوطلبان انتخابات شورای شهر اظهار داشت: هدف تهدیدات دشمنان از هشت سال جنگ تحمیلی تا تحریم‌های فلج کننده برای فشار حداکثری بر مردم در راستای مقابله با نظام بوده است که به شکست حداکثری انجامید.

وی گفت: امروز تمام امید دشمن صندوق‌های رأی است و از ماه‌ها قبل به مردم القا می‌کنند انتخابات فایده ندارد، رفتن به پای صندوق رأی چه فایده‌ای دارد؟ تا حالا چه نتیجه‌ای گرفته‌اید که پای صندوق بروید؟ رئیس جمهور کاره‌ای نیست، انتخابات دستکاری و مهندسی می‌شود و انواع و اقسام شبهات را ایجاد می‌کنند تا مردم را دلسرد کنند.

امام جمعه دیر با انتقاد از برخی افراد داخلی که همسو با جریان دشمنان هستند و مردم را دلسرد می‌کنند گفت: کاندیدای شورای شهر در تبلیغات خود برنامه‌ها و توانایی‌های خود را بیان نمایند و از تخریب و تهمت و افترا زدن به رقیب بپرهیزند؛ چرا که اگر با بداخلاقی به ظاهر پیروز شوند شکست خورده‌اند.

حسینی افزود: شورا جایگاه نظارتی خود را حفظ کند و فعالیت اجرایی را به شهرداری واگذار کند و فقط منتظر طرح‌هایی که توسط شهرداری انجام می‌شود نمانند. از سرمایه گذاران و خیرینی که در شهر در بخش‌های فرهنگی و اقتصادی سرمایه گذاری می‌کنند استقبال کنند. مطلب مهم دیگر تفاهم درون شورا هست نباید برای رسیدن به ریاست، در شورا درگیری باشد؛ همانطور که امام صادق می‌فرمایند: کسی که به دنبال ریاست برود هلاک می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار