حضور حداکثری، اقتدار ملی/ فرمانده سپاه تهران بزرگ:

عملیات روانی گسترده دشمن برای تأثیرگذاری بر روند انتخابات/ غرب به دنبال اسلام‌زدایی است

سردار حسن‌زاده با اشاره به تلاش دشمنان برای ضربه زدن به ایران گفت: هجمه گسترده و عملیات روانی گسترده‌ای طی چند روز آینده به وجود می‌آید تا انتخابات تحت‌الشعاع قرار گیرد.
کد خبر: ۴۶۱۴۶۳
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۲ - 12June 2021

عملیات روانی گسترده دشمن برای تأثیرگذاری بر روند انتخابات/ غرب به دنبال اسلام‌زدایی استبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار سرتیپ دوم «حسن حسن‌زاده» فرمانده سپاه محمد رسول‌الله (ص) صبح امروز در همایش بصیرتی فرماندهان بسیج ادارات و کارمندان تهران بزرگ که در سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی برگزار شد، درباره جریان انقلابی و غیر انقلابی، اظهار داشت: سال ۱۳۹۵ در سالگرد ارتحال امام رهبر معظم انقلاب اسلامی به همین موضوع اشاره کردند؛ زیرا از روز اول انقلاب این تفکر انقلابی و غیر انقلابی وجود داشته است؛ لذا همه مشکلات بر سر همین دو موضوع است و این همان مسئله اصلی دشمنی آمریکا با ملت ایران است.

وی ادامه داد: نگاه جریان انقلابی و جریان غیرانقلابی، نسبت به تمام موضوعات، مختلف است؛ لذا نباید بسیجی‌ای داشته باشیم که این دو نگاه را نشناسد.

فرمانده سپاه محمد رسول‌الله (ص) افزود: جریان غیر انقلابی، انقلاب را اتفاق می‌داند؛ علاوه بر این، آن‌ها معتقد هستند که کارکرد انقلاب تا جایی است که نظام و رژیمی جابه‌جا شود؛ در حالی که رهبر معظم انقلاب اسلامی معتقدند کارکرد انقلاب تا جایی است که دولت اسلامی تشکیل شود؛ اما متأسفانه ما فعلاً در مرحله تشکیل حکومت اسلامی باقی مانده‌ایم.

سردار حسن‌زاده اضافه کرد: در گام دوم انقلاب، خشونت‌های آمریکا و هم‌پیمانان آن‌ها علیه انقلاب اسلامی افزایش یافته است؛ زیرا دیدند سندی به نام‌ گام‌ دوم انقلاب تنظیم‌ شده که جامعه را برای رسیدن به اهداف خود، هدایت می‌کند.

وی گفت: الان دعوا بر سر افراد نیست، بلکه دعوا بر سر جریان انقلابی و غیر انقلابی است؛ حال کسی که در انتخابات رای می‌آورَد، باید نظام را در چارچوب انقلاب اسلامی پیش ببرد تا نظام دچار استحاله از درون نشود؛ زیرا غرب به دنبال اسلام‌زدایی است.

فرمانده سپاه تهران بزرگ افزود: به عبارت دیگر، غربی‌ها در دیدار با مسئولان کشورمان، ابتدا ایران را با تعریف‌هایی که می‌کنند بزرگ نشان می‌دهند و بعد در ادامه می‌گویند برای افزایش رشد کشور، خواهان‌ آن‌ هستند تا مؤلفه‌های انقلابی را کنار بگذاریم و این سیاستی است که بعضاً جواب هم می‌دهد.

سردار حسن‌زاده خاطرنشان کرد: امام (ره) در رابطه با انتخابات می‌فرمایند «میزان رای ملت است»؛ حتی رهبر معظم انقلاب اسلامی هم عنوان‌ می‌کنند که مردم هر کس را انتخاب کنند از او حمایت می‌کنیم؛ اما در جریان غیر انقلابی به رای مردم اهمیت نمی‌دهند؛ یعنی در این تفکر تا زمانی که مردم آن‌ها را انتخاب کنند، قبول دارند و در غیر این‌صورت قائل به رأی مردم نیستند؛ مانند آنچه در انتخابات سال ۱۳۸۸ شاهد بودیم.

وی اظهار داشت: دولتمردان آمریکایی عنوان می‌کنند که اگر مردم ایران فردی انقلابی را انتخاب کنند که طعم استقلال اقتصادی را به مردم بچشاند، دیگر جایگاهی در ایران نخواهیم داشت؛ لذا این نشان می‌دهد که آن‌ها برای حفظ موجودیت و حیات سیاسی خود در ایران تلاش می‌کنند؛ بر این اساس، چنانچه مشارکت بالا در انتخابات صورت گیرد، مؤلفه‌های قدرت جمهوری اسلامی ایران افزایش می‌یابد.

فرمانده سپاه تهران بزرگ عنوان کرد: زمانی حاج قاسم سلیمانی به واسطه اطلاعات دقیقی که داشت، اعلام کرد دشمنان می‌خواهند در ایام نوروز در چند نقطه از کشور اقدام تروریستی انجام دهند، لذا رهبری در حرم امام رضا (ع) عنوان کردند چنانچه خطایی از سوی دشمنان روی دهد، حیفا و تل‌آویو را با خاک یکسان می‌کنیم و این باعث شد در کمتر از ۴۸ ساعت رسماً فرستاده‌ای به ایران اعزام و اعلام کنند که هیچ برنامه‌ای برای ایران ندارند.

سردار حسن‌زاده در ادامه گفت: سپاه هر کجا و در هر عرصه‌ای ورود کرده، مشکلات حل شده است، به‌عنوان مثال در زلزله سی‌سخت به لحاظ قانونی، سپاه اجازه ورود به منطقه جهت کمک به مردم را نداشت و این در حالی بود که مردم منطقه دارای مشکلات متعددی بودند و کار‌ها به خوبی در منطقه پیش نمی‌رفت، اما زمانی که فرمانده کل سپاه به منطقه سفر کرد و سپاه به اصطلاح پای کار آمد، کار‌ها برای رفع مشکلات سرعت گرفت.

وی تأکید کرد: در این انتخابات اگر مشارکت حداکثری صورت نگیرد و فرد اصلح انتخاب نشود، باید چهار سال «تواصی به صبر» کنیم.

فرمانده سپاه محمد رسول‌الله (ص) همچنین تصریح کرد: هجمه گسترده و عملیات روانی گسترده‌ای طی چند روز آینده به وجود می‌آید تا انتخابات تحت‌الشعاع قرار گیرد و اگرچه این موارد بعد از انتخابات تکذیب شود، اما اثر روانی خود را در روز انتخابات می‌گذارد.

«وحید تیموری» فرمانده بسیج ادارات و کارمندان سپاه تهران بزرگ نیز در این همایش عنوان کرد: تهران به‌عنوان ام‌القرای اسلامی می‌تواند پیشبرندگی ایجاد کند؛ لذا در موضوعات فضاسازی و ایجاد شور انتخاباتی با هدف حضور حداکثری مردم در انتخابات باید تلاش بسیاری صورت گیرد.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار