حضور حداکثری، اقتدار ملی/ استاندار همدان:

هدف اصلی ما برگزاری انتخابات حداکثری با رعایت پروتکل‌های بهداشتی است

«شاهرخی» گفت: برای برگزاری انتخابات، استان همدان در آمادگی کامل قرار دارد و هدف اصلی ما برگزاری انتخابات حداکثری با رعایت پروتکل‌های بهداشتی است.
کد خبر: ۴۶۱۵۰۴
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۰ - 12June 2021

به گزارش دفاع‌پرس از همدان، «سید سعید شاهرخی» استاندار همدان‌ ظهر امروز در جلسه ستاد مدیریت کرونا در استان اظهار داشت: روند گسترش کرونا در استان همدان نزولی است اما باید مراقب بود.

‌وی با بیان اینکه برای برگزاری انتخابات، این استان در آمادگی کامل قرار دارد گفت: هدف اصلی ما برگزاری انتخابات حداکثری با رعایت پروتکل‌های بهداشتی است.

شاهرخی به لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی برای ستادهای انتخاباتی و حوزه‌های اخذ رأی اشاره کرد و افزود: دستورالعمل‌های فعالیت ستاد‌های انتخاباتی در ایام کرونا دریافت و ابلاغ شده است.

استاندار همدان ادامه داد: تمهیدات لازم برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی، تجهیز شعب اخذ رأی در جهت حفظ بهداشت شعب و سلامت رأی‌دهندگان اندیشیده شده است.

وی با تاکید بر اینکه مردم در ایام انتخابات پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌‌گذاری فیزیکی را رعایت کنند، گفت: مردم در رابطه با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در شعب اخذ رای نگرانی نداشته باشند.

این مسئول با اشاره به اینکه بدلیل کنترل و پیشگیری از کرونا و ازدحام جمعیت، شعبه‌های اخذ رأی افزایش یافته است، تصریح کرد: از کمیته بازرسی ستاد انتخابات استان تقاضا داریم نظارت‌های جدی بر شعبه‌های اخذ رأی داشته باشد.

‌انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار