حضور حداکثری، اقتدار ملی/ سردار «جوانی»:

انتخابات دستاورد انقلاب و فرصتی بی‌نظیر برای بهبود شرایط کشور است

معاون سیاسی سپاه پاسداران انتخابات را دستاورد انقلاب و فرصتی بی‌نظیر برای بهبود شرایط کشور دانست و ‌گفت: امروز طبل تحریم انتخابات فقط به دست منافقان به صدا در نیامده بلکه از طرف کسانی که در نظام اسلامی مسئولیت داشتند، نیز انجام می‌شود.
کد خبر: ۴۶۱۵۰۷
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۴ - 12June 2021

انتخابات دستاورد انقلاب و فرصتی بی‌نظیر برای بهبود شرایط کشور استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بیرجند، سردار «یدالله جوانی» معاون سیاسی سپاه پاسداران امروز در نشست بصیرتی در حسینیه جماران بیرجند، اظهار داشت: برگزاری انتخابات‌های مختلف در کشور، نشانه شکست دشمن است اما دشمن شکست خورده آرام ندارد و تمام شیاطین دست در دست هم دادند و جنگ احزاب تشکیل دادند تا شاید در بستر انتخابات نقشه‌های شومی اجرا کنند و مقدمه‌ای برای اقدامات بعدی آنان کنند.

وی گفت: امروز جبهه انقلاب در وضعیتی قرار دارد که رویارویی دشمنان با جبهه انقلاب در تمام زمینه متصور است، اما ملت ایران با بهره‌گیری از تجارب و اوامر الهی، دشمن را ناکام کرده است.

معاون سیاسی سپاه پاسداران تصریح کرد: کسانی که همواره با قدرت شمشیر و تانک، خود را تحمیل می‌کردند، امروز ملت ایران دشمنانش را در حوزه نظامی ناکام کرده و شیاطین جرأت نمی‌کنند حتی یک گلوله به سمت ملت ایران شلیک کنند.

جوانی با اشاره به اینکه شیعه در طول تاریخ اینگونه عزت نداشته و این به برکت خون شهدا و رهبری حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی است، تصریح کرد: امروز آمریکا تهدید می‌کند، تکاورانشان در آب‌های ایران دستگیر می‌شوند، هواپیمای جاسوسی شان منهدم می‌شود، عین‌الاسد بمباران می‌شود اما جرأت نکرده و نمی‌کند اقدامی علیه ملت ایران انجام دهد.

وی با تأکید بر اینکه بازوان انقلاب اسلامی در منطقه، متحدان آمریکا را زمین‌گیر کرده، اضافه کرد: در سرزمین‌های اشغالی حماس و جهاد اسلامی به گونه‌ای عمل کرد که وحشت تمام وجود صهیونیست‌ها را گرفت.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه دشمن ناکام و شکست خورده در حوزه نظامی، به حوزه جنگ نرم امید بسته است،گفت: دشمن تمرکز بر جنگ شناختی، ادراکی و روایت‌ها کرده و در این جنگ دنبال دخل و تصرف در این کشور است.

جوانی بیان داشت: دشمن تمام سرمایه‌هایش را متمرکز کرده تا بر دل‌ها اثر بگذارد و می‌خواهد در جنگ اقتصادی به نتیجه برسد بنابراین باید با شناخت از دشمن اقدام کنیم تا شکست دیگری بر او تحمیل کنیم.

وی با اشاره به برگزاری انتخابات‌های متعدد در نظام جمهوری اسلامی، گفت: میدان انتخابات میدان تولید قدرت برای کشور، تأمین امنیت و نوسازی مدیریت کشور برای بهبود وضعیت است، اما برخی آدرس غلط می‌دهند و بر طبل می‌کوبند که مردم در انتخابات شرکت نکنند.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه دشمن با برجسته‌سازی مشکلات، آدرس غلط می‌دهد، اضافه کرد: مشکلات قابل انکار نیست و در مشکلات دشمنان، عوامل نفوذ و سوءمدیریت‌ها سهم داشته است، دشمن راه حل مشکلات را شرکت نکردن در انتخابات عنوان می‌کند اما رهبر معظم انقلاب اسلامی آدرس درست می‌دهند و می‌فرمایند؛ «راه علاج مشکلات حضور پرشور در انتخابات و انتخاب اصلح است».

جوانی انتخابات را دستاورد انقلاب و فرصتی بی‌نظیر برای بهبود شرایط کشور دانست و بیان داشت: امروز طبل تحریم انتخابات فقط به دست منافقان به صدا در نیامده بلکه از طرف کسانی که در نظام اسلامی مسئولیت داشتند، نیز انجام می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: همان طور که رزمندگان اسلام در سال 1361 خرمشهر را آزاد کردند، امروز اگر بیگانگان در تصمیم افرادی اغنا پیدا کرده‌اند، آن افراد را آزاد کنیم تا در مسیر درست درآیند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار