حضور حداکثری، اقتدار ملی/ فرمانده انتظامی استان کرمانشاه:

نیروی انتظامی زمینه حضور حداکثری مردم در انتخابات را فراهم می‌کند

سردار «جاویدان» گفت: در این راستا نیروی انتظامی به‌عنوان حافظ نظم و امنیت جامعه و دستگاهی که بیشترین مسئولیت در این حوزه را دارد، آماده است تا با فراهم کردن شرایط لازم، زمینه حضورحداکثری مردم را فراهم کند.
کد خبر: ۴۶۱۵۲۴
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۹ - 12June 2021

نیروی انتظامی زمینه حضور حداکثری مردم در انتخابات را فراهم خواهد کردبه گزارش دفاع‌پرس از كرمانشاه، سردار «علی‌اکبر جاویدان» فرمانده انتظامی استان کرمانشاه، امروز (شنبه) در صبحگاه عمومی انتظامی استان، با اشاره به در پیش بودن دو انتخابات مهم، اظهار داشت: ۲۸ خرداد مردم برای تعیین رییس جمهور و اعضای شورای اسلامی شهر و روستا پای صندوق‌های رأی حاضر خواهند شد تا فرد و افراد مورد صلاحیت را با رأی مستقیم خود انتخاب کنند.

وی ادامه داد: در این راستا نیروی انتظامی به‌عنوان حافظ نظم و امنیت جامعه و دستگاهی که بیشترین مسئولیت در این حوزه را دارد، آماده است تا با فراهم کردن شرایط لازم، زمینه حضور حداکثری مردم را در انتخابات فراهم کند.

جاویدان با بیان اینکه امنیت همواره خط قرمز پلیس است، گفت: در عرصه انتخابات هم وضعیت به همین شکل بوده و نیروی انتظامی قاطعانه و بدون گذشت، با افرادی که بخواهند کوچک‌ترین اخلال و بی‌نظمی در جریان برگزاری این رویداد مهم ایجاد کنند، برخورد می‌کند.

رئیس پلیس استان کرمانشاه یادآوری کرد: تجربیات سال‌های گذشته و انتخابات برگزار شده، به‌خوبی نشان می‌دهد که حوزه‌های رأی‌گیری در روز انتخابات جزو امن‌ترین نقاط بوده و همکاران مستقر در این شعب به‌خوبی نظم و امنیت محل رأی‌گیری را تأمین کرده‌اند.

وی تصریح کرد: به فضل الهی این‌بار و در انتخابات ۲۸ خرداد نیز پلیس با اقتدار در صحنه حاضر خواهد شد و همکاران ما با همه توان و جدیت، از آراء مردم که قرار است سرنوشت چهار سال آینده کشور و همچنین شهر و دیار خود را رقم بزنند، حراست و پاسداری می‌کند.

جاویدان همچنین با اشاره به هماهنگی‌های صورت‌گرفته میان پلیس و دستگاه قضایی، گفت: فرد یا افرادی که به خاطر ایجاد اخلال در انتخابات از سوی پلیس دستگیر شوند، در اختیار مقامات قضایی قرار گرفته و احکام سنگینی برای آن‌ها صادر می‌شود.

دعوت از مردم برای حضور پرشور در انتخابات

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با دعوت از عموم مردم برای مشارکت در انتخابات ریاست جمهوری و شورا‌های اسلامی شهر و روستا، گفت: هر قدر مشارکت بیشتر و حضور مردم پررنگ‌تر باشد، بر اقتدار و صلابت کشورمان در مجامع جهانی و بین‌المللی افزوده می‌شود.

وی گفت: حضور پرشور و انتخاب اصلح و آگاهانه دو مقوله بسیار مهم هستند که اگر در انتخابات روز ۲۸ خرداد محقق شوند، شاهد آینده‌ای روشن‌تر برای کشور و انقلاب اسلامی خواهیم بود.

جاویدان گفت: خانواده بزرگ نیروی انتظامی هم آماده است در انتخابات پیش رو علاوه بر تأمین نظم و امنیت، همپا با سایر اقشار مردم پای صندوق‌های رأی حاضر شده و با انتخاب اصلح‌ترین افراد شرایط بهتری برای آینده کشور رقم بزنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار