بازدید دانش آموزان شهرستان سنندج از باغ موزه دفاع مقدس کردستان

صبح امروز 750 نفر از دانش آموزان دوره متوسطه شهرستان سنندج از باغ موزه و یادمان شهدای گمنام و مقاومت باشگاه افسران سابق دیدن کردند.
کد خبر: ۴۶۱۵۵
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۲ - 10May 2015

بازدید دانش آموزان شهرستان سنندج از باغ موزه دفاع مقدس کردستان

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از سنندج، صبح امروز 750 نفر از دانش آموزان دوره متوسطه شهرستان سنندج به همراه مدیران و معلمان پرورشی از باغ موزه و یادمان شهدای گمنام و مقاومت باشگاه افسران سابق دیدن کردند.

در این مراسم دانش آموزان ابتدا از باغ موزه و آثار و ادوات بجای مانده از زمان جنگ و موزه دفاع مقدس بازدید و پس از آن با قرائت فاتحه و نثار گل به شهدای گمنام و مقاومت دوران دفاع مقدس، ادای احترام کردند.

به گفته سرهنگ حسینی، معاون هماهنگ کننده سپاه بیت المقدس، این بازدید ها در راستای برگزاری گنگره ملی پیشمرگان مسلمان کرد است که 28 اردیبهشت در شهر سنندج برگزار خواهد شد.

سرهنگ حسینی افزود: هدف از این بازدیدها، آشنا کردن دانش آموزان و نسل کنونی با فرهنگ ناب دفاع مقدس، دلاوری، رشادت، ایثار و حماسه سازی رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس و نیز آشنایی آنها با سازمان پیشمرگان کرد مسلمان  و نقش آنها در مقابله با دشمنان و جنگهای داخلی استان کردستان است.

گفتنی است تا کنون بیش از 2200 دانش آموز دختر و پسر دوره متوسطه شهر سنندج از باغ موزه و یادمان شهدای گمنام و مقاومت باشگاه سابق افسران بازدید کرده و ادامه این بازدیدها تا زمان برگزاری کنگره بزرگ پیشمرگان مسلمان کرد ادامه دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار