حضور حداکثری، اقتدار ملی/ صنعتگر در گفت‌وگو با دفاع‌پرس مطرح کرد؛

رئیس جمهور آینده با هنر معرف ایران باشد/ لزوم مشارکت حداکثری در انتخابات

یک خواننده مطرح کشور با تاکید بر لزوم حضور حداکثری مردم در انتخابات گفت: رئیس جمهور آینده برای اعتلای نام ایران به هنر و هنرمندان وطن دوست و شایسته در هر زمینه هنری بهای عملی بدهد و به وسیله هنر و فرهنگ، ایران واقعی را در رسانه‌های دنیا نمایان کند.
کد خبر: ۴۶۱۹۱۵
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۷ - 15June 2021

«غلامرضا صنعتگر» خواننده مطرح کشورمان در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، با اشاره به اهمیت انتخابات ۲۸ خرداد و لزوم حضور حداکثری مردم، اظهار داشت: مردم نجیب سرزمین سرافرازمان ایران چندین سال بسیار سخت را پشت سر گذاشتند و هر روز سخت‌تر از دیروزشان بود و این بار باید با یک انتخاب درست کشورمان را از این همه مشکل و بی‌تدبیری نجات دهند. حضور باشکوه مردم نشان دهنده امید خواهد بود؛ امید به آینده‌ای بهتر برای رهایی از دشواری‌هایی روزافزون.

وی به گله‌مندی مردم نسبت به شرایط اقتصادی موجود اشاره کرد و افزود: به مردم که خودم و خانواده‌ام هم از جنس خودشان هستیم حق می‌دهم که گله‌مند باشند، ولی عدم حضور در انتخابات یعنی برای من اهمیت ندارد چه کسی برایم تصمیم بگیرد و هرچه می‌شود، بشود. ولی رای دادن ایجاد حق می‌کند و حق هم گرفتنی است.

در انتخابات شرکت خواهم کرد

این هنرمند کشورمان با تاکید براینکه بنده و خانواده‌ام و بستگان نزدیک قطعاً در انتخابات شرکت می‌کنیم، عنوان کرد: برای انتخاب کاندید اصلح معیار ما کارنامه کاندیدی است که ایران را خانه‌اش و مردم را خانواده‌اش بداند، عدالت و برابری را برقرار کند، اهل رانت و پارتی بازی و باندبازی نباشد، حرف و عملش یکی باشد. قلبش برای مردم بتپد و سخت‌کوش باشد و پست ریاست جمهوری برایش حکم خدمت‌گزاری داشته باشد و خادم مردم بشود. سعه صدر داشته باشد، دروغگو نباشد.

رییس جمهور آینده با هنر معرف ایران باشد/ لزوم مشارکت در انتخابات

صنعتگر درخصوص تبلیغات رسانه‌های بیگانه برای تحریم انتخابات توسط مردم در راستای کاهش مشارکت حداکثری خاطرنشان کرد: دشمنی دشمنان ما سال‌ها پیش مشخص شده است لذا مردم نباید عقل خود را به آن‌ها بسپارند.  بعضی از حرف‎های رسانه‌های بیگانه بقدری مضحک و بچه‌گانه است که هر انسان عاقلی با کمی تفکر می‌تواند به عمق عداوتشان پی ببرد.

خواننده قطعه ماندگار «قاسم هنوز زنده است» ادامه داد: دشمنان و منافقین ما اگر دلشان برای مردم می‌سوخت که با ترامپ برای تحریم‌ها همراهی و خوشحالی نمی‌کردند، هر کدامشان داخل ایران خانواده و فامیل و دوست دارند، جالب است که برای وابستگان خودشان حتی پدر و مادرشان هم ارزش قائل نیستند بعد دلسوز مردم شده‌اند! خیلی ساده انگاری است کسی فکر کند این‌ها دلسوز و خیرخواه مردمند. به‌نظرم کسانی که چنین روندی را پیش گرفته‌اند وطن فروش و مزدور هستند که به این طریق ارتزاق می‌کنند و تاکید می‌کنم هیچ وطن فروشی قابل اعتماد نخواهد بود.

رییس جمهور آینده با هنر معرف ایران باشد

وی درخصوص کم توجهی مناظرات تلویزیونی کاندیداها به مسئله فرهنگ و هنر گفت: البته کم توجهی کاندیداها به مسئله فرهنگ و هنر ضعف بزرگی بود ولی در حال حاضر معیشت و بحث اقتصادی مردم از هر چیزی مهمتر است هرچند سرمایه گذاری روی فرهنگ موجب پیشرفت جامعه خواهد شد. توصیه من به رییس جمهور آینده این است که برای اعتلای نام ایران به هنر و هنرمندان وطن دوست و شایسته و دلسوز در هر زمینه هنری بهای عملی بدهد و بوسیله هنر و فرهنگ، ایران واقعی را در رسانه‌های دنیا نمایان کند.

رییس جمهور آینده با هنر معرف ایران باشد/ لزوم مشارکت در انتخابات

این هنرمند کشورمان ضمن ابراز ارادت قلبی به مردم ایران عنوان کرد: من در چارچوب خودم کار می‌کنم و هر دولتی هم که سرکار باشد من غلامرضا صنعتگری هستم که پایبند به اعتقادات و ارزش‌هایم هستم. به باور‌های مردم احترام می‌گذارم. به خون‌های پاکی که ریخته شد تا ایران، ایران بماند ارزش قائلم و این را ثابت کرده‌ام. در کارنامه دولت حاضر قطعا در کنار ضعف‌ها، نقاط قوتی هم بوده است و معتقدم آنچه در هشت سال گذشته اتفاق افتاده جلوی چشم همه است و نیازی به توضیح نیست.

رییس جمهور باید مرد میدان و عمل باشد

وی تصریح کرد: امیدواریم رییس جمهور آینده بعد از انتخابات ارتباط خود را با مردم و سایر اقشار و اصناف قطع نکند و ارتباط مستقیم و غیرمستقیم خود را حفظ کند. اگر رییس جمهور مرد میدان و عمل باشد به همه مردم می‌پردازد و حق هنرمند را هم ضایع نخواهد کرد، هرچند در این سال‌ها حق امثال غلامرضا صنعتگر خیلی ضایع شده است. البته من با خدا معامله کرده‌ام و با عشق و احترام به اعتقاداتم و باورهایم و کشورم کار می‌کنم. هرکس هم که در هر مقامی کوتاهی کند باید جوابگوی خدا باشد.

انتهای پیام/ ۱۲۱

نظر شما
پربیننده ها