حضور حداکثری، اقتدار ملی/ امام جمعه دزفول:

تبلیغ انقلاب باید از حنجره مردم شنیده شود

حجت‌الاسلام «قاضی دزفولی» گفت: تبلیغ انقلاب اسلامی باید از حنجره مردم شنیده شود و مردم در جبهه انقلاب دیده شوند.
کد خبر: ۴۶۲۰۳۸
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۹ - 15June 2021

تبلیغ انقلاب باید از حنجره مردم شنیده شودبه گزارش دفاع‌پرس از اهواز، حجت الاسلام «سیدمحمدعلی قاضی دزفولی» امام جمعه دزفول در پیامی ویدیویی ضمن دعوت آحاد مردم به شرکت در انتخابات اظهار داشت: تبلیغ انقلاب باید از حنجره مردم شنیده شود و مردم در جبهه انقلاب دیده شوند.

وی افزود: دشمن همواره در تلاش است جلوی رشد و تعالی انقلاب را بگیرد یا حرکت آن را کند و از مسیر اصلی منحرف کند.

قاضی دزفولی گفتمان انقلاب اسلامی را  مهمترین مطالبه مردمی دانست و گفت: اکنون ۲ حزب جبهه انقلاب یا گفتمان انقلاب اسلامی و جبهه غربگرا در کشور وجود دارد.

امام جمعه دزفول با بیان اینکه مردم رکن اصلی کشور و نظام هستند، تاکید کرد: مردم در جبهه انقلاب باید دیده و صدای آنها شنیده شود به گونه ای که تبلیغ انقلاب از حنجره مردم بیرون بیاید.

خطیب جمعه دزفول امنیت، عدالت و رفاه را سه خواسته اصلی مردم دانست و افزود: دغدغه جبهه انقلاب باید مردم و معیشت آنها باشد.

حجت الاسلام قاضی دزفولی متذکر شد: تا زمانی که ما کاملا تسلیم نشویم دشمن دست بردار نیست لذا امید و نگاه خوش بینانه به آینده توصیه می‌شود زیرا بدون این کلید اساسی هیچ گامی نمی‌توان برداشت.

وی از طریق ویدیو خطاب به مردم گفت: امید است مردم در این مرحله از انتخابات وظیفه خود را به نحو احسن انجام دهند و در انتخابات شرکت کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار