حضور حداکثری، اقتدار ملی/ امام جمعه موقت سمنان:

کلید واژه اصلی انتخابات، تشکیل دولت انقلابی در تراز نظام اسلامی است

«مهدوی‌نژاد» گفت: کلیدواژه های اصلی در بحث انتخابات، مشارکت حداکثری پای صندوق‌های رای و تشکیل دولت انقلابی در تراز نظام اسلامی است.
کد خبر: ۴۶۲۴۳۳
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۳ - 17June 2021

کلیدواژه اصلی انتخابات، تشکیل دولت انقلابی در تراز نظام اسلامی استبه گزارش دفاع‌پرس از سمنان، حجت الاسلام «غلامحسین مهدوی نژاد» امام جمعه موقت سمنان در وبینار کشوری تجلی حضور مشارکت حداکثری در انتخابات اظهار داشت: دو کلیدواژه اصلی در مبحث انتخابات اصل مشارکت حداکثری پای صندوق های رای و دیگری تشکیل دولت انقلابی در تراز نظام اسلامی است.

وی تاکید کرد: شکل‌گیری دولتی کارآمد و انقلابی گامی مهم در برابر فشار حداکثری نظام سلطه و استکباری و گامی بلند برای عملی شدن بیانیه گام دوم انقلاب  و گام‌های بعدی آن تا تحقق تمدن نوین اسلامی است.

مهدوی نژاد ادامه داد: حضور حداکثری و مشارکت بالا پای صندوق‌های رای دشمنان نظام و انقلاب اسلامی را مایوس و توسعه همه‌ جانبه کشور را به دنبال خواهد داشت.

وی با تشریح رای استقرایی  و رای استمراری، رئیس جمهور را در کشورمان  نماد اقتدار نظام دانست و بیان کرد: اگر رئیس جمهوری دارای رای بالایی نباشد و در انتخابات شرکت کنندگان کم باشند نشان دهنده ضعف نظام اسلامی است.

این مسئول افزود: اقتدار و جایگاه نظام جمهوری اسلامی به دنبال حضور حداکثری مردم در انتخابات ایجاد خواهد شد و تثبیت‌ کننده موقعیت جمهوری اسلامی ایران در سطح منطقه ‌ای و بین‌المللی است.

امام جمعه موقت سمنان ضمن اشاره به جنگ 12 روزه غزه و پایان حکومت 12 ساله نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل ، بر جایگاه رفیع جمهوری اسلامی ایران در منطقه و جهان گفت: دشمنان به دنبال کمرنگ نشان دادن حضور مردم پای صندوق‌های رای هستند و برای این هدف از شیوه‌ها و روش‌های گوناگون استفاده می‌کنند اما ملت انقلابی و مردم جمهوری اسلامی ایران ثابت کرده‌اند همواره به آرمان‌های این انقلاب و امام پایبند هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار