با صدور پیام مشترکی؛

نماینده ولی فقیه و استاندار مازندران از مردم برای حضور پرشور در انتخابات دعوت کردند

آیت‌الله «محمدباقر محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه در مازندران و «احمد حسین‌زادگان» استاندار طی پیام مشترکی از مردم انقلابی و بصیر مازندران برای شرکت گسترده و پرشور در انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ دعوت کردند. ‎
کد خبر: ۴۶۲۴۷۴
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۹ - 17June 2021

نماینده ولی فقیه و استاندار مازندران از مردم برای شرکت در انتخابات دعوت کردندبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، آیت الله «محمدباقر محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه در مازندران و «احمد حسین‌زادگان» استاندار با صدور پیام مشترکی از مردم انقلابی و بصیر مازندران برای شرکت گسترده و پرشور در انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ دعوت کردند. ‎

در این پیام آمده است:

انقلاب اسلامی در طول بیش از ۴ دهه از حیات پربرکت خود با بصیرت، آگاهی، حضور در صحنه‌های مختلف و ایثارگری‌های تاریخی ملت ایران از بزرگ‌ترین تنگنا‌ها و فشار‌ها به سلامتی عبور نموده و امروز به بلوغ، رعنایی و شکوفایی رسیده است.

دشمنان قسم خورده انقلاب و معاندین که همواره با نیرنگ‌ها و توطئه‌های خود سعی در سد کردن راه و مسیر درخشان ملت ایران را داشتند، با خلق حماسه‌های پی در پیِ مردم نستوه، آگاه و انقلابی و حضور بهنگام در صحنه‌های تعیین سرنوشت خویش که برگزاری انتخابات یکی از والاترین تجلیات آن به شمار می‌آید، ناکام ماندند.

تقویت اقتدار و عزت نظام جمهوری اسلامی به عنوان ودیعت گرانقدر بناینگذار کبیر انقلاب، حضرت امام خمینی (ره) که مبتنی بر مردم‌سالاری دینی است، در این مقطع حساس که بدخواهان و در راس آن استکبار جهانی همچنان در تلاش برای عملی کردن برنامه‌های شوم خود هستند، بیش از همیشه نیازمند حضور و مشارکت گسترده و پرشور ملت ایران در پای صندوق‌های اخذ رای برای تعیین سرنوشت خویش است.

امروز، ملت ایران اسلامی با الگوگیری از راه و آرمان‌های شهدای والامقام، امام راحل و پیروی از منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، فریاد حماسی خود را با حضور گسترده در انتخابات؛ باردیگر در سرسرای تاریخ برای حفظ استقلال، تداوم پیشرفت و تقویت عزت ایران و نظام رها خواهد کرد.

اینجانبان، در آستانه انتخابات مهم و سرنوشت ساز ۲۸ خردادماه ۱۴۰۰ از همه آحاد و اقشار مختلف مردم سلحشور و شریف استان مازندران بویژه رای اولی‌ها دعوت می‌کنیم با حضور گسترده در انتخابات پیش رو، ضمن فراهم آوردن موجبات اقتدار بیش از پیش نظام مقدس جمهوری اسلامی، با انتخاب افراد اصلح و شایسته، از حق تعیین سرنوشت خود به نحو احسن در راستای اعتلاء و شکوفایی کشور و استان بهره برده و دشمنان زبون و خوار نظام مقدس جمهوری اسلامی را مثل همیشه مایوس نمایند.

ان شاء الله تعالی

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار