حضور حداکثری، اقتدار ملی/ نایب رئیس مجلس:

کارنامه افراد خود مهمترین ملاک برای انتخاب هستند

«مصری» گفت: کارنامه افراد خود مهمترین ملاک برای انتخاب فرد اصلح است.
کد خبر: ۴۶۲۴۸۶
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۲ - 17June 2021

کارنامه افراد خود مهمترین ملاک برای انتخاب هستندبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، «عبدالرضا مصری» نماینده مردم کرمانشاه و نایب رئیس دوم در مجلس شورای اسلامی در جمع ورزشکاران با دعوت از جامعه ورزش استان کرمانشاه به حضور در انتخابات ۱۴۰۰، اظهار داشت: در شرایط فعلی، نسبت به وضعیت جوانان، تورم، وضعیت مسکن و ارز دلخوری وجود دارد که به خود ما بر می‌گردد چرا که در انتخابات ریاست جمهوری قبلی بد انتخاب کردیم و در شرایط فعلی باید با یک انتخاب درست شرایط موجود را تغییر دارد.

وی بسیاری از این دلخوری‌ها و گلایه جوانان را به حق دانست و ادامه داد: به عنوان مثال اگر یک نفر در یک وعده غذایی خود غذای نامناسبی را مصرف کند و مسموم شود برای همیشه غذا خوردن را کنار می‌ گذارد؟ به طور حتم مصرف یک وعده غذایی نامناسب سبب قهر با غذا نخواهد شد و بر همین اساس نیز اگر ما یک بار انتخاب اشتباهی داشتیم نباید با انتخابات قهر کنیم و فرصت تعیین سرنوشت را از دست دهیم، بلکه با یک تصمیم درست باید زمینه دلخوری‌ها را در آینده از بین ببریم.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی با تشریح معیارهای یک انتخاب خوب، خاطرنشان کرد: ملاک خود را از «حرف زدن» به «رزومه کاری» تغییر بدهید، چرا که در دوره‌های قبل یک عده خود حرف می‌زدند، اما حرف آن‌ها هیچ اعتباری نداشت و به هیچ یک از وعده‌های خود عمل نکردند.

وی یادآور شد: در این دوره انتخاباتی و دوره‌های قبل یکی سری افراد با متهم کردن کاندیدا می‌گویند اگر فلانی رای بیاورد خیابان‌ها را دیوارکشی می‌کند، صادقانه و صریح به شما می‌گویم این حرف‌ها کاملا بی‌ارزش و بی‌اعتبار است.

مصری با تشریح معیارهای یک انتخاب خوب، گفت: اولین و مهمترین معیار این است که ببینم دشمنان ما چه کسی را دوست دارند و علیه چه کسی تبلیغ می‌کنند، در دوره‌های قبل چندین رسانه غربی تمام همت خود را برای موفقیت یک نفر در انتخابات معطوف کرده‌اند و در این دوره نیز تمام انرژی خود را صرف تخریب برخی چهره‌ها می‌کنند.

وی ادامه داد: ملاک دوم این است که کسی را انتخاب کنید که توده‌های مختلف مردم ، قوه قضائیه و مجلس شورای اسلامی او را قبول داشته باشد و بتوانند با او کار کنند تا با حمایت مردم و مسئولان در مشکلات و مصائب مختلف در کنار آن‌ها به حل مشکلات همت بگمارد.

نایب رئیس دوم مجلس شورای اسلامی در تشریح معیار سوم خود، اضافه کرد: کارنامه افراد خود مهمترین ملاک برای انتخاب فرد اصلح است، در دوره فعلی براساس عملکرد برخی افراد ده‌ها سلطان ایجاد شده است، سلطان ارز، سلطان گوشت، سلطان خودرو و از قوه قضایه می‌خواهند این سلاطین را پیدا کرده و بازداشت کنند درحالی که بخش زیادی از این سلاطین با اختصاص همان ارز ۴ هزار و ۲۰۰ تومانی به وجود آمده‌اند.

مصری ادامه داد: به چند نفر برای ورود گوشت ارز ۴ هزار و ۲۰۰ تومانی اختصاص دادند و پس از ورود این افراد در بازار آزاد آن را به قیمت روز به فروش رساندند، برای ورود کره ارز اختصاص دادند و پس از ورود و انباشت در سردخانه‌ها، آن را به قیمت روز فروختند و این درحالی است که بدهکارهای بانکی با بدهی‌های ۴ هزار میلیارد تومانی در کشور پیدا می شود.

وی اضافه کرد: یک زوج جوان در ابتدای زندگی مشترک خود باید چندین ماه را صرف کند تا یک وام ازدواج را دریافت کند و کل بودجه‌ای که برای مددجویان کمیته امداد در نظر گرفته شده رقمی در حدود ۱۰ هزار میلیارد تومان است اما به یک باره خبر می‌رسد که یک نفر ۴ هزار میلیارد تومان وام گرفته است.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: امیدوارم مردم با یک انتخاب درست به شرایط موجود پایان داده و شرایط رشد و ترقی کشور را فراهم کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها