حضور حداکثری، اقتدار ملی/ نماینده ولی فقیه در مازندران:

حضور در انتخابات نمایش یکی از برجستگی‌های مازندرانی‌هاست

آیت‌الله «محمدی لائینی» گفت: مازندرانی‌ها همیشه خوش درخشیدند و ان‌شاءالله حضور امروز یکی از برجستگی‌های مردم استان باشد که رهبر معظم انقلاب اسلامی و شهدا را خوشحال کند.
کد خبر: ۴۶۲۶۱۱
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۵ - 18June 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، آیت الله «محمدباقر محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه در مازندران صبح امروز (جمعه) پس از آنکه رای خود را در مصلای ساری به صندوق انداخت، با تبریک حماسه حضور و بیان اینکه انتخابات یک جشن ملی است، اظهار داشت: حضور مردمی علاوه بر اینکه در سرنوشت ما و مملکت ما تاثیر دارد، از نگاه بین المللی نیز در مجامع جهانی هم روی کمیت بالای حضور مردمی بسیار حساب باز می‌کنند.

حضور در انتخابات نمایش یکی از برجستگی‌های مازندرانی‌ها است/ به نیت همه شهدا رای دادم

وی افزود: اگر حضور بالا باشد پشتوانه مردمی قوی و اقتدار نظام افزوده می‌شود و دشمنان هم حواس‌شان جمع است ضریب ایمنی ملت و مملکت بالاست و اگر حضور کمرنگ باشد دشمنان طمع می‌کنند و ضریب ایمنی پایین می‌آید.

محمدی لائینی ادامه داد: نوع معاملات و ارتباطات جهانی و بین المللی روی حمایت‌ها و پشتوانه‌های مردمی است و بنابراین تاثیرگذار است.

حضور در انتخابات نمایش یکی از برجستگی‌های مازندرانی‌ها است/ به نیت همه شهدا رای دادم

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه هم کمیت و هم کیفیت برای ما مهم است، گفت: همچنین نوع انتخاب که برای ما انتخاب اصلح است، مهم است.

وی با تأکید بر اینکه باید هم کمیت و هم کیفیت را توجه کنیم و بهترین‌ها و شایسته‌ترین‌ها را انتخاب کنیم، گفت: باید بهترین‌ها را انتخاب کنیم و شایستگی‌ها ملاک است و حضور ما پای صندوق رای در سرنوشت خودمان تاثیرگذار است و اگر حضور پیدا نکنیم دیگران در سرنوشت من تاثیرگذار هستند و نباید سرنوشت خودم را به دست دیگران بدهم و باید برای سرنوشت خودم تاثیرگذار باشم.

حضور در انتخابات نمایش یکی از برجستگی‌های مازندرانی‌ها است/ به نیت همه شهدا رای دادم

محمدی لائینی ادامه داد: مازندرانی‌ها همیشه خوش درخشیدند و طبق بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی که مازندرانی‌ها برجستگی‌های بسیار فراوانی دارند، ان شالله حضور امروز یکی از آن برجستگی‌های مازندران باشد که رهبر معظم انقلاب اسلامی و شهدا را خوشحال کند.

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: امروز هر فرد به نام شهید یا چند شهید رای بدهد و من به نیت همه شهدای مازندران رای دادم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها