معاون هماهنگ‌کننده آجا تشریح کرد؛

مأموریت ناو مین‌شکار «شاهین»

دریادار سیاری با بیان اینکه ناوشکن مین‌شکار «شاهین» برای اولین بار است که در صنعت دفاعی کشور ساخته‌ شده است، گفت: ناو ایرانی مین‌شکار «شاهین» مأموریت پاک‌سازی مین‌هایی را دارد که ممکن است دشمن، آن‌ها را در دریا‌های تحت حاکمیت جمهوری اسلامی ایران رها کرده باشد.
کد خبر: ۴۶۲۸۱۴
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۲ - 19June 2021

مأموریت ناو مین شکار «شاهین» پاک‌سازی دریا‌های تحت حاکمیت ایران از مین‌هاست

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، امیر دریادار «حبیب‌الله سیاری» معاون هماهنگ‌کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران در گفت‌وگویی با اشاره به الحاق ناو مین‌شکار «شاهین» به نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، اظهار داشت: هم‌زمان با ناوشکن تمام‌ایرانی «دنا»، ناو مین‌شکار «شاهین» نیز به نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران الحاق شد.

وی با تأکید بر اینکه ناو شکن مین شکار شاهین برای اولین بار است که در صنعت دفاعی کشور ساخته شده است، تصریح کرد: این محصول دفاعی در اختیار نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران قرار دارد.

سیاری با اشاره به مأموریت ناو مین‌شکار شاهین، اضافه کرد: این ناو ایرانی مأموریت پاک‌سازی مین‌هایی را دارد که ممکن است دشمن آن‌ها را در دریا‌های تحت حاکمیت جمهوری اسلامی ایران رها کرده باشد.

معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: ساخت ناو مین‌شکار شاهین در کنار سایر محصولات دفاعی در صنعت دفاعی کشور اقدامی ارزشمند است، از همه عزیزانی که دست‌اندرکار بودند و ما را در این مسیر پر افتخار کمک کردند، تشکر و قدردانی می‌کنم.

منبع: میزان

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار