حضور حداکثری، اقتدار ملی/ یادداشت

آرایی که با شکستن کمر ضدانقلاب دل رهبر را شاد کرد

رقابت جذاب و نفس‌گیر سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری ایران با وجود تمامی تلاش‌های ضد انقلاب برای عدم مشارکت مردم به گونه‌ای پیش رفت که کمر ضد انقلاب را شکست و دل رهبری را شاد کرد.
کد خبر: ۴۶۲۹۲۲
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۲ - 20June 2021

گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس- روزبه قمصری؛ رقابت‌های بسیار حساس و نفسگیر سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری ایران اسلامی پس از هیاهوهای فراوان، همراه با جنگ روانی بی‌سابقه‌ای که از سوی دشمنان اسلام و انقلاب همراه بود به پایان رسید. نتیجه آن هم شکست خفت‌بار ضدانقلاب داخلی و خارجی بود. آن هم در شرایطی که از حمایت تمام و کمال رسانه‌های ماهواره‌ای فارسی زبان برخوردار بودند.

اگر بیاییم و کمی به عقب برگردیم یاد روزهایی می‌افتیم که هنوز زمان نسبتا زیادی تا معرفی نامزدهای‌های ریاست جمهوری و آغاز فعالیت‌های انتخاباتی مانده بود. در همان زمان‌ها بود که دشمن و ضد انقلاب آرام آرام شروع به اقدامات خصمانه خود کرد و چراغ خاموش در مسیر دمیدن در آتش نارضایتی‌های مردمی که ناشی از عملکرد ضعیت دولت دوازدهم بود حرکت کرد.

متاسفانه همزمان با این اقدامات عده‌ای در داخل نیز در پیمانی نانوشته با معاندان و ضد انقلاب‌های خارج نشین با پاشیدن بذر یأس و ناامیدی در بین مردم حضور و شرکت آنها را در انتخابات ریاست جمهوری این دوره بدون دستاورد و بی‌فایده نشان می‌دادند. نکته جالب اینکه پیوندی جالب و منحصر به فرد نیز بین منافقان داخلی با شبکه‌های ماهواره‌ای فارسی زبان وجود داشت به صورتی که برخی از آنها با حضور در این شبکه‌ها در قالب کارشناس مسائل سیاسی و اجتماعی بیش از پیش در جهت ناامیدی مردم از حضور در انتخابات گام بر می‌داشتند.

در سوی دیگر میدان برخی از نیروهای داخلی که عموما متعلق به بدنه برخی از دولت‌های گذشته بودند همانند دو لبه قیچی با قدرت و سرعت بسیار بالا در مسیر دلزده کردن مردم حرکت می‌کردند به صورتی که گاهی برخی از نیروهای وابسته به جریان اصلاحات و گاهی هم نیروهای منتصب به دولت‌های پیشین با صحبت‌ها و موضع گیری‌های ساختارشکنانه به دنبال التهاب آفرینی در فضای سیاسی کشور بودند.

این قبیل اقدامات با جنگ روانی که همراه بود در مراحل ابتدایی ثبت نام کاندیداها، شورای نگهبان را نشانه رفته بود تا با تحت فشار قرار دادن آن افراد مورد نظر خود را تائید صلاحیت کنند. البته بعد از اینکه فرد مورد نظر آنها رد صلاحیت شد با جوسازی‌ها و جنجال آفرینی در فضای مجازی به دنبال سردرگمی مردم و رای دهندگان بودند.

مرحله بعدی اقدامات و خرابکاری‌های دشمنان، بعد از نهایی شدن و اعلام اسامی نامزدهای سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری کلید خورد. در این مرحله بود که آنها سعی کردند با حقه بازی، همانند تمامی ادوار گذشته ضمن سیاه نمایی و جوسازی پیرامون افکار و برنامه‌های نامزدهای انقلابی و طرح مسائل واهی در کنار ایجاد موجی منفی در اذهان عمومی، مردم را از رای دادن و حضور در انتخابات مایوس کنند.

از آنجایی که خداوند در جای حق نشسته و هرگز نخواهد گذاشت تا دشمنان و منافقان داخلی و خارجی به اهداف شوم و پلید خود دست پیدا کنند، مردم ایران اسلامی بدون توجه به انبوهی از تبلیغات منفی و آغشته به خیانت دشمنان قسم خورده انقلاب در خارج از کشور و حتی بعضا در داخل با حضور حماسی و پرشور خود ضمن غافلگیر کردن دشمنان قسم خورده انقلاب در خارج ضربه‌ای بسیار سهمگین به رسانه‌های ماهواره‌‌ای فارسی زبان وارد کردند.

نکته بسیار جالب توجه که در چند دوره اخیر انتخابات ایران شاهد آن هستیم، پوشش لحظه به لحظه وقایع و رویدادهای مربوط به جریان برگزاری انتخابات و رای گیری است که رسانه‌های ماهواره‌ای فارسی زبان با اختصاص دادن بخش‌های ویژه خبری از ابتدای صبح کار خود را شروع کرده بودند و ناچار بودند تا این حضور حماسی و پررنگ مردمی در سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری را نشان بدهند.

در واقع نمایش صحنه‌های غرورانگیز حضور مردم سراسر کشور در صف‌های رای دهی موجب شد تا ضمن جواب منفی و قاطع مردم به کمپین "رأی بی رأی" که از کاخ سفید و مترسک‌های دست آموز آن آغاز شده بود، شاهد ثبت رکوردی جالب و حماسی در جریان انتخابات ریاست جمهوری باشیم که پیامد آن شکستن کمر ضد انقلاب و شاد شدن دل دلسوزان نظام اسلامی به‌خصوص رهبر انقلاب اسلامی ایران است.

انتهای پیام/ 134

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار