حضور حداکثری، اقتدار ملی/ پیام رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش به حجت‌الاسلام رئیسی؛

ملت ایران در انتخابات ۲۸ خرداد حماسه‌ای عظیم آفریدند

حجت‌الاسلام محمدحسنی در پیامی با تبریک انتخاب حجت‌الاسلام رئیسی به‌عنوان رئیس جمهوری اسلامی ایران تأکید کرد: ملت ایران در میان تلاطم هجمه‌های سهمگین و تلاش مذبوحانه دشمنان برای تضعیف نظام، حماسه‌ای عظیم خلق کردند.
کد خبر: ۴۶۳۰۱۳
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۵ - 20June 2021

ملت ایران در انتخابات ۲۸ خرداد حماسه‌ای عظیم آفریدندبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام «عباس محمدحسنی» رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران در پیامی انتخاب حجت‌الاسلام «سید ابراهیم رئیسی» را به‌عنوان رئیس جمهوری اسلامی ایران تبریک گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

حضرت آیت‌الله سید ابراهیم رئیس‌الساداتی دامت توفیقاته

با سلام و تحیات الهی

عنایات حضرت باریتعالی، دعای خیر حضرت صاحب‌الزمان عجل‌الله تعالی فرجه‌الشریف و رهنمود‌های نایب برحق ایشان حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) دیگر بار و در برهه‌ای حساس، سایه‌سار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شد تا ملت شریف، قهرمان، بصیر و انقلابی کشورمان در میان تلاطم هجمه‌های سهمگین و تلاش مذبوحانه دشمنان ایران اسلامی برای تضعیف نظام، حماسه‌ای عظیم خلق کرده و میدان‌داری‌شان را به رخ بکشند.

بدون تردید، خلق این حماسه شگرف و شورانگیز برگ زرین دیگری بر جریده پرافتخار نظام مقدس و مردمی جمهوری اسلامی ایران خواهد افزود.

در این میان نقش بی‌بدیل کارکنان و مجموعه خانواده‌های بزرگ و بصیر ارتش جمهوری اسلامی ایران برای حضور گسترده و مؤثر در این مشارکت بزرگ شایان تقدیر است.

اینجانب، در کمال مسرت، انتخاب حضرتعالی را به‌عنوان سیزدهمین رئیس جمهوری اسلامی ایران تبریک و تهنیت گفته و از درگاه خداوند منان دوام توفیقات جنابعالی که از ذخایر نظام و دارای سوابق درخشان در مسئولیت‌های متعدد بوده‌اید را برای خدمت به مردم فهیم و قدرشناس ایران اسلامی مسئلت می‌کنم.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش
عباس محمدحسنی

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها