حضور حداکثری، اقتدار ملی/ حجت‌الاسلام محمدحسنی مطرح کرد؛

مشارکت ۷۸ درصدی خانواده بزرگ ارتش در انتخابات

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با بیان اینکه در انتخابات ۲۸ خرداد خانواده بزرگ ارتش مشارکت بالای ۷۸ درصد داشتند، گفت: با حضور پُرشور مردم در انتخابات دشمنان انقلاب انگشت به دهان شدند.
کد خبر: ۴۶۴۰۸۴
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۱ - 27June 2021

مشارکت بالای ۷۸ درصدی خانواده بزرگ ارتش در انتخاباتبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام «عباس محمدحسنی» رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران در جمع کارکنان پایور، وظیفه و مسئولان ادارات تابعه این سازمان، با گرامیداشت هفته قوه قضائیه و چهلمین سالگرد شهادت مظلومانه آیت‌الله دکتر بهشتی و ۷۲ تن از یاران آن بزرگوار، اظهار داشت: در روز ۲۸ خردادماه ملت بزرگ ایران کاری کردند که دشمنان انقلاب علی‌رغم همه تحلیل‌ها و برنامه‌ریزی‌های غلط‌شان انگشت به دهان شدند و ملت ما دوباره شگفتی‌ساز شد.

وی افزود: اهمیت آنچه که در این انتخابات رخ داد و حضور پُرشور مردم اکنون زیاد روشن نیست و اهمیت این مسئله چندین سال بعد و شاید ۱۰۰ یا ۲۰۰ سال بعد روشن‌تر خواهد شد. با همه موانع عمدی و غیرعمدی که برای برگزاری یک انتخابات آبرومندانه وجود داشت، ملت ایران با نمره قبولی ۲۰ از این آزمون بیرون آمد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: مردم ایران شعور و درک بالای سیاسی خود را به رخ جهانیان کشیدند و حقیقتا این ملت ما بود که از این نبرد نرم، پیروز و سربلند بیرون آمد و روی سکوی اول ایستاد و دشمنان ما به زباله‌دان تاریخ فرستاده شدند. آن‌هایی که نمی‌خواستند مردم چنین حماسه بزرگی را رقم بزنند.

حجت‌الاسلام محمدحسنی ادامه داد: با این گرانی، تورم، بیکاری، مشکلات پیش‌روی جوانان برای ازدواج و با این اجاره‌بها‌های استخوان‌خردکن و نه کمرشکن، همه چیز آماده بود تا مردم از صندوق‌های تعیین سرنوشت خود قهر کنند، ولی ملت ما مقام معظم رهبری، اسلام، ایران، انقلاب، شهدا، جانبازان و رزمندگان را دشمن‌شاد نکردند؛ بنابراین ملت بزرگ ایران پیروز این میدان بود.

وی به برخی از ویژگی‌های انتخابات اخیر اشاره و تصریح کرد: دشمن با همه ساز و برگ و هر چیزی که بلد بود به میدان آمد و دار و ندار خود را گذاشت تا مردم را از میدان به در کند، ولی مردم هم با همه توان به میدان آمدند و این دشمن بود که به در شد. عوامل سه ضلعی «جریان رسانه‌ای شبکه‌های ماهواره‌ای و اجتماعی»، «جریان ضدانقلاب اعم از منافقین و سلطنت‌طلبان» و «جریان نفوذ داخل، پیاده‌نظام‌ها و مزدوران داخلی» همگی پای کار آمده بودند تا مردم را از حضور پای صندوق‌ها ناامید کنند، اما در نهایت شکست خوردند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: یکی دیگر از ویژگی‌های این انتخابات، غلبه عقلانیت بر احساسات انتخاباتی بود. در این انتخابات وعده‌های رئالیستی بر وعده‌های ریالیستی پیروز شد. برخی از کاندیدا‌ها وعده‌های نجومی دادند که اگر قرار بود در سطح ملی این‌ها اجرا شود همه همسایگان ما هم باید به کمک می‌آمدند تا این وعده‌ها عملی و اجرایی شود. در این انتخابات، احساسات پوپولیستی هیچ جایی نداشت، اما عقل‌گرایی و خردورزی به خوبی دیده شد.

حجت‌الاسلام محمدحسنی افزود: ویژگی بعدی به‌کارگیری راهبرد بی‌بدیل مقام معظم رهبری بود. ایشان ابتدا از نخبگان و آن‌هایی که کلام نافذ دارند دعوت کردند تا به میدان بیایند و مردم را به انتخابات دعوت کنند. سپس سراغ جریان معجزه‌گری که ملت در آن حضور دارند رفتند و از عموم ملت خواستند که پای کار بیایند و این راهبرد مقام معظم رهبری معجزه کرد.

وی با اشاره به مشارکت حدود ۵۰ درصدی مردم در انتخابات خاطرنشان کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران مثل خورشید در آسمان تعیین سرنوشت این ملت درخشید. خانواده بزرگ ارتش در این انتخابات ۳۰ درصد بیشتر از مشارکت ملی مشارکت داشته و حدود ۷۸ درصد کارکنان پایور و وظیفه ارتش و خانواده‌های آن‌ها در انتخابات شرکت کردند. وقتی می‌گوییم ارتش انقلابی، ولایی و حزب‌اللهی منظورمان این است. مقام معظم رهبری فرمودند که ارتش امروز نمایشگاه بزرگی از ارزش‌های اسلامی است

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش اظهار داشت:، این موفقیت به راحتی به دست نیامده و محصول ۶ ماه برنامه‌ریزی معاونت سیاسی و دست‌اندرکاران آن بوده است. برگزاری ۵ هزار و ۴۵۰ جلسه روشنگری برای کارکنان پایور و وظیفه، برگزاری ۵ هزار جلسه حلقه معرفت، تولید بیش از ۴۵ هزار محتوا به گونه‌های مختلف و تهیه و انتشار ۱۵۰ هزار نسخه بروشور برای خانواده‌ها تنها بخشی از این فعالیت‌ها و اقدامات بود.

حجت‌الاسلام محمدحسنی در پایان خاطرنشان کرد: رسیدن به قهرمانی یا موفقیت کار بزرگی است، اما حفظ آن کار بزرگ‌تری خواهد بود. حفظ و ارتقای این جایگاه و میزان مشارکت، نیازمند یک برنامه‌ریزی هوشمندانه است. من به عنوان سرباز مقام معظم رهبری از آن‌هایی که در انتخابات شرکت کردند تشکر می‌کنم؛ چراکه با این حضور ایران را سربلند کردید و به این کشور آبرو دادید و مطمئن باشید خداوند خودش را بدهکار نمی‌کند و ۱۰‌ها برابر آن به شما آبرو خواهد داد.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار