رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی:

امنیت جمهوری اسلامی ایران در بین کشورهای منطقه سرآمد است

حجت‌الاسلام «محمدحسنی» گفت: به‌حمدلله امروز ایران اسلامی، علی‌رغم فعالیت‌های مخرب برخی کشورهای فرامنطقه‌ای، از نظر امنیت در بین کشورهای منطقه سرآمد است.
کد خبر: ۴۶۶۴۲۷
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۳ - 12July 2021

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، حجت‌الاسلام «عباس  محمدحسنی» رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران، امروز (دوشنبه) از یگان‌های ارتش مستقر در مرز «دوغارون» بازدید کرد.

وی در جمع فرماندهان، کارکنان پایور و وظیفه ارتش جمهوری اسلامی، اظهار داشت: به‌حمدلله امروز ایران اسلامی علی‌رغم فعالیت‌های مخرب برخی کشورهای فرامنطقه‌ای، از نظر امنیت در بین کشورهای منطقه سرآمد است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: با توجه به نقش بسیار مؤثر ارتش جمهوری اسلامی ایران در تأمین امنیت کشور و  همچنین کمک‌رسانی به مردم در حوادث گوناگون طبیعی مانند زلزله، سیل و مقابله با ویروس کرونا، باید خداوند را به‌خاطر داشتن چنین ارتش باغیرت و فداکاری شاکر باشیم.

حجت‌الاسلام محمدحسنی عنوان‌ کرد: امروز ایران اسلامی با تحت هدایت‌های داهیانه رهبر معظم انقلاب اسلامی و تلاش شبانه‌روزی نیروهای مسلح و ارتش قهرمان، به اذعان دوست و دشمن، در حوزه دفاعی و نظامی در بهترین شرایط قرار دارد و ارتش در ایجاد امنیت پایدار و بازدارنده نقش بی‌بدیلی را ایفا می‌کند.

وی هوشیاری نیروهای مسلح در برابر توطئه‌های دشمن را به استناد آیات قرآن کریم مهم دانست و گفت: محل مأموریت یک نظامی همواره مانند تنگه احد است که برای حفاظت از آن، ضمن مسلح بودن به تجهیزات نظامی، باید هوشیار باشد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با اشاره به تحولات اخیر کشور افغانستان، هوشیاری نیروهای مسلح را بسیار ضروری دانست و بر حفظ و ارتقای آن تأکید کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها