حجت‌الاسلام رئیسی در حرم امام خمینی (ره):

تجدید میثاق با امام خمینی (ره) توجه به مردم‌داری است

رئیس قوه قضاییه گفت: میثاق با امام راحل میثاق با ارزش‌های انقلاب اسلامی و کارکردن و تلاش کردن برای خداست و میثاق با امام توجه به مردم و مردم‌داری و مردمی بودن است.
کد خبر: ۴۶۳۴۶۲
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۳ - 23June 2021

دستگاه قضا باید مقتدرانه عمل کند/ برای پیشبرد سند تحول محور را عدالت قرار دادیم

به گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام «سید ابراهیم رئیسی» رئیس قوه قضاییه پس از حضور در حرم امام خمینی (ره) و تجدید میثاق با آرمان‌های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی طی سخنانی اظهار داشت: میثاق با امام راحل میثاق با ارزش‌های انقلاب اسلامی و کارکردن و تلاش کردن برای خداست و میثاق با امام توجه به مردم و مردم‌داری و مردمی بودن است.

وی در ادامه گفت: دستگاه قضا باید مقتدرانه عمل کند؛ این اقتدار شخصی نیست و قدرتی است که قانون به آن داده است.

رئیس دستگاه قضا افزود: امروز باید آزمون و خطا نداشته باشیم. باید تمام دست اندرکاران در همه حوزه‌ها تلاش کنیم آنچه خواست امام (ره) و شهدا و رهبر انقلاب اسلامی است، به آن عمل شود.

رئیس قوه قضاییه تصریح کرد: امروز برای اجرای عدالت باید خیلی تلاش کنیم، در دستگاه اجرایی باید در تمام لایه‌های این دستگاه عدالت حکم کند به نحوی که پرونده‌های ورودی به دستگاه قضا کمتر شود.

حجت‌الاسلام رئیسی خاطرنشان کرد: در دستگاه قضایی در دوره تحول، برای پیشبرد سند تحول و کار تحولی، محور را عدالت قرار دادیم و در این انتخابات پیام مردم تحول بوده است و این تحول نیز محورش اجرای عدالت است.

ادامه دارد...

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار