حضور حداکثری، اقتدار ملی/ یادداشت

مردم هیمنه توخالی استکبار جهانی را در هم کوبیدند

رقابت نفس‌گیر سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران و شوراهای اسلامی، در حالی برگزار شد که مردم کشورمان به تبعیت از رهنمودهای ولایت فقیه و شهدای والامقام و با بهره‌گیری از مکتب ایثار و حماسه، هیمنه استکبار جهانی را در هم کوبیدند.
کد خبر: ۴۶۳۵۳۲
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۸ - 23June 2021

مردم به تبعیت از ولایت فقیه و شهداء، هیمنه توخالی استکبار جهانی را در هم کوبیدندگروه استان‌های دفاع‌پرس - صمدعلی بیگلو؛ با نگاهی به گذشته و شروع جنگ روانی استکبار جهانی و دشمنان داخلی و خارجی مبنی بر «تحریم انتخابات» و «نه به رأی»، می‌فهمیم که دشمنان نظام جمهوری اسلامی، همیشه و در همه حال، به‌دنبال مقابله با نظام برخاسته از ملت هستند و تمام سعی و  تلاش خود را در تضعیف آن به‌کار می‌گیرند. این در حالی است که حتی مشکلات معیشتی، اقتصادی، اجتماعی و... موجود در کشور هم نتوانست مانع حضور مردم در انتخابات شود.

حضور مردم در انتخابات نشان داد نظامی که با خون هزاران شهید و به رهبری حضرت امام خمینی (ره) آبیاری شده و مایه عزت، اقتدار، سربلندی ایرانیان در جهان شده است، همچنان از حمایت ملت استوار کشورمان برخوردار بوده و دسیسه‌ها و حیله‌های دشمنان تاثیری در اراده آن‌ها ندارد.

مردم ایران اسلامی به تبعیت از فرامین و رهنمودهای مقام عظمای ولایت، حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) و شهیدان والامقام و با بهره‌گیری از مکتب ایثار و حماسه، هیمنه تو خالی استکبار جهانی را در هم کوبیدند و بار دیگر برگ زرینی در تاریخ ایران اسلامی ثبت کردند.

استکبار جهانی و دشمنان داخلی و خارجی باید بدانند که با ایجاد اختلافات، شبهه‌افکنی، عملیات روانی و... نمی‌توانند در مقابل این انقلاب بایستند و آرزوهای‌شان را محقق کنند و ان‌شاءالله آرزو‌های ضد ایرانی و ضد انقلاب اسلامی را به گور خواهند برد.

۲۸ خرداد امسال، تجلی اراده الهی جهت حضور حماسی و پرشور مردم ایران اسلامی در صحنه انتخابات و مایه افتخار و مباهات برای آیندگان این میهن اسلامی است.

حال که مردم عزیزمان با حضور پرشور و باشکوه، پوزه دشمنان داخلی و خارجی را به خاک مالیدند و وظیفه ملی و دینی خود را در قبال آرمان‌های بلندمرتبه انقلاب اسلامی انجام دادند، وظیفه همه مسئولین را صدچندان می‌کند تا با مدیریت جهادی و انقلابی خود، گره از مشکلات مردم بازکنند و وظیفه خود را درقبال، ولی نعمتان جامعه به‌خوبی انجام دهند.

مسئولیت در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، یک نوع خادمی به ملت عزیز ایران اسلامی است که باید قدرش را دانست و آن را به‌خوبی انجام داد؛ زیرا زمان به سرعت می‌گذرد و تنها اعمال صالح و پسندیده است که می‌ماند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها