حضور حداکثری، اقتدار ملی/ رئیس اداره عقیدتی سیاسی ستاد ارتش در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

حضور مردم در انتخابات قابل تقدیر است

حجت‌الاسلام «صنعت‌پور امیری» با اشاره به مشارکت ۵۰ درصدی مردم در انتخابات ۲۸ خرداد گفت: با وجود بیماری کرونا و برخی کاستی‌ها حضور مردم در انتخابات قابل تقدیر است.
کد خبر: ۴۶۳۵۳۳
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۴۰۰ - ۰۱:۵۳ - 24June 2021

با وجود بیماری کرونا و برخی کاستی ها حضور مردم در انتخابات قابل قدردانی استحجت‌الاسلام «حسین صنعت‌پور امیری» رئیس اداره عقیدتی سیاسی ستاد ارتش در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، در خصوص مشارکت مردم در انتخابات ۲۸ خرداد اظهار داشت: ملت بزرگ ایران در شرایطی در این انتخابات شرکت کردند که کشور ما با بیماری کرونا مواجه بوده و بسیاری افراد در سنین بالا در معرض خطر این بیماری قرار داشته و دارند.

وی با بیان اینکه مسئله دیگری که در سطح مشارکت مردم مؤثر بوده است، موضوع روند کند رای‌گیری است که در برخی شعب این روند محسوس بود، افزود: با در نظر گرفتن همه این مسائل حضور ۵۰ درصدی مردم در انتخابات ریاست جمهوری حضوری مقتدرانه و مؤثر بوده است.

حجت‌الاسلام صنعت‌پور امیری گفت: دشمنان با همه توان و امکانات تبلیغاتی خود برای پایین آوردن سطح مشارکت به میدان آمدند؛ اما به فضل الهی و به کوری چشم دشمنان این بار نیز ملت ایران با حضور خود همچون گذشته دشمنان نظام و انقلاب اسلامی را ناامید کردند.

وی عنوان کرد: ملت بزرگ ایران که طی چند سال گذشته با مشکلات اقتصادی ناشی از تحریم‌های ظالمانه مواجه بودند، با این حال همچون گذشته پشتیبان نظام، انقلاب و رهبرشان هستند و هر گاه که لازم باشد با اقتدار به میدان خواهند آمد.

رئیس اداره عقیدتی سیاسی ستاد ارتش اضافه کرد: بحمدالله در این انتخابات، شخصی منتخب مردم شده است که از کارنامه مثبت و درخشانی برخوردار است و امیدواریم این دولت انقلابی، مجاهد، پای کار و پاکدست بتواند مشکلات مردم را حل و فصل کند که البته با توجه به ظرفیت‌های این دولت و ملت بزرگ ایران، این موارد دور از دسترس نیست.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار