شهید «یدالله چوپان عزیزی»:

خواهرانم! به حرمت خون شهید، حجاب اسلامی را رعایت کنید

شهید «یدالله چوپان عزیزی» در فرازی از وصیت‌نامه خود نوشته است: خواهرانم! حجاب شما بالاتر از خون شهید است؛ به حرمت خون شهید حجاب اسلامی را رعایت کنید.
کد خبر: ۴۶۳۶۰۶
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۸ - 24June 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، شهید «یدالله چوپان عزیزی» فرزند «عبدالمجید» پنجم مرداد سال ۱۳۴۴ در شهرستان «تنکابن» به‌دنیا آمد و در سوم تیر سال ۱۳۶۴ در منطقه عملیاتی «هورالعظیم» به شهادت رسید.

دوستان واقعی و یاران باوفای روحانیت باشید

فرازی از وصیت‌نامه شهید «یدالله چوپان عزیزی»:

هیچ‌گاه امام امت را تنها نگذارید و تا آخرین قطره خون‌تان امام و ولایت فقیه را یاری کنید. بدین‌وسیله حکومت اسلامی را در جهان طنین‌انداز گردانید. در همه حال به فکر مسلمین باشید؛ زیرا مسلمین جهان چشم‌انتظار شما هستند. تا آن‌ها را از دست مستکبرین و تمام جهان‌خواران نجات دهند. به روحانیت ارج نهید و دوستان واقعی و یاران باوفای روحانیت باشید، مخصوصاً شما‌ ای نسل جوان که امید اسلام و مسلمین هستید.

دوستان واقعی و یاران باوفای روحانیت باشید

همیشه امام را دعا کنید و از خدا بخواهید تا فرج امام زمان را هرچه زودتر محقق گرداند.‌ ای امت رسول الله! سعی کنید تا امت اسلام با هم متحد شوند و از مسائل مسلمین آگاه گردند.

اما تو‌ ای مادرم! در انتظار ثمره درختهایت هستی، ولی ثمره من حقیر خون پاک و مطهرم می‌باشد. برادرانم! هرگز دست از دین پرصلابت اسلام نکشید. خواهرانم! حجاب شما بالاتر از خون شهید است؛ به حرمت خون شهید حجاب اسلامی را رعایت کنید و مشت بر دهان بی‌حجاب بزنید. باید زینب‌وار زندگی کنید. آمدم تا نهضت عدل و شرف برپا کنم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار