معاون اجرایی سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین:

شهدای گمنام نگینی درخشان بر آسمان کشور هستند

سرهنگ «برین» گفت: شهدای گمنام همچون نگینی بر تارک انقلاب اسلامی و کشور می‌درخشند.
کد خبر: ۴۶۴۰۱۲
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۳ - 27June 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قزوین، سرهنگ «حمزه برین» معاون اجرایی سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین در جلسه هماهنگی مراسم تشییع و تدفین شهید گمنام که صبح امروز در سالن جلسات اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان قزوین برگزار شد، اظهار داشت: شهدای گمنام در مسیر اسلام و مکتب شیعه همچون مادرشان حضرت فاطمه الزهرا (س) بی نام و نشان به خاک سپرده می شوند و ما وظیفه داریم برنامه باشکوهی برای استقبال از شهید گمنام که همچون نگینی بر تارک آسمان انقلاب اسلامی می درخشند، برگزار کنیم.

وی افزود: برنامه های متعددی برای تشییع پیکر شهید گمنام در سطح استان با رعایت شیوه نامه های بهداشتی تدارک دیده شده است. کلیه برنامه ها بصورت محدود و در فضای باز برگزار می شود. مراسم تشییع شهید گمنام طی مسیر قزوین به شهر شال به صورت خودرویی انجام می شود و مردم شهرهای مختلف در این مسیر به استقبال شهید گمنام خواهند آمد.

این مسئول متذکر شد: مراسم تشییع شهید گمنام صبح روز دوشنبه (7 تیرماه) وارد شهرستان بوئین زهرا خواهد شد و عصر همین روز در شهر شال طی مراسمی باشکوه در دانشگاه آزاد اسلامی شهر شال تدفین می شود. کلیه مراسمات با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی ستاد مقابله با کرونای استان انجام خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار