هفتمین دوره مسابقات بین‌المللی نظامی (۱)؛

هفتمین دوره مسابقات بین‌المللی نظامی روسیه با انجام ۳۴ مسابقه برگزار می‌شود

بازی‌های بین‌المللی نظامی ۲۰۲۱ روسیه از ۳۱ مرداد تا ۱۳ شهریور (۲۲ آگوست تا ۴ سپتامبر) برگزار و طی آن ۳۴ مسابقه بین‌المللی انجام می‌شود که البته برای شرکت در این رقابت‌ها دعوت‌نامه‌هایی برای ۹۵ کشور ارسال شده است.
کد خبر: ۴۶۴۲۳۸
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۴۰۰ - ۰۱:۴۸ - 29June 2021

هفتمین دوره مسابقات بین‌المللی نظامی روسیه با انجام ۳۴ مسابقه برگزار می‌شودبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس‌، در بازی‌های امسال مسابقات بین‌المللی نظامی روسیه بیش از ۲۰ کشور از جمله کشورهای الجزایر، ارمنستان، بلاروس، ویتنام، ایران، هند، چین، قطر، قرقیزستان، مغولستان، پاکستان، روسیه، صربستان، تاجیکستان، ازبکستان و سریلانکا در حال بررسی امکان میزبانی از این مسابقات هستند.

در مجموع تعداد ۳۴ مسابقه در چارچوب بازی‌های بین‌المللی برنامه‌ریزی شده که شرکت‌کنندگان از ۳۱ مرداد تا ۱۳ شهریور (۲۲ آگوست تا ۴ سپتامبر) با یکدیگر به رقابت می‌پردازند؛ لذا به همین منظور دعوت‌نامه‌هایی برای ۹۵ کشور ارسال شده است.

بازی‌های بین المللی نظامی یک رویداد ورزشی ـ نظامی سالانه روسیه است که توسط وزارت دفاع روسیه برگزار می‌شود. این رویداد که برای اولین بار در مرداد ۱۳۹۴ (آگوست ۲۰۱۵) برگزار شد، نزدیک به ۳۰ کشور طی ۱۰ هفته در ده‌ها مسابقه شرکت می‌کنند تا برتری خود را به رقبا نشان دهند.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار