مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا:

نقش بسیج ادارات و کارمندان در تحقق دولت اسلامی حایز اهمیت است

حجت الاسلام «تسخیری» گفت: نقش بسیج ادارات و کارمندان در شناسایی، معرفی و حمایت از کادر تراز انقلاب و تحقق دولت اسلامی و ایجاد گفتمان انقلابی بسیار حایز اهمیت است.
کد خبر: ۴۶۴۳۲۱
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۳ - 28June 2021

نقش بسیج ادارات و کارمندان در تحقق دولت اسلامی حایز اهمیت استبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، حجت الاسلام «غلامحسن تسخیری» مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا امروز در دیدار با مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه کربلا و مسئول ستاد تخصصی بسیج اقشار سپاه کربلا و تعدادی از همکاران و فرماندهان حوزه ادارات کل اظهار داشت: نقش بسیج ادارات و کارمندان در شناسایی، معرفی و حمایت از کادر تراز انقلاب و تحقق دولت اسلامی و ایجاد گفتمان انقلابی بسیار حایز اهمیت است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا افزود: بسیج برای تحقق آرمان‌ها و منویات امامین انقلاب از تمامی دولت‌ها مطالبه‌گر می‌باشد.

حجت الاسلام تسخیری با اشاره به انتخابات حجت الاسلام رئیسی به عنوان رئیس جمهور منتخب اضافه کرد: ایشان با شعار انقلابی گری پیروز رقابت‌ها شد، لذا کار نیرو‌های بسیجی و انقلابی و انسان‌های صالح و سالم در تحقق کارآمدی نظام اسلامی بیشتر و سخت‌تر از هر دوره‌ای شده است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا در پایان سخنان خود تاکید کرد: داشتن ویژگی‌های جوانی، وقت گذاری، مصمم بودن، داشتن برنامه مدون و استفاده از دیگر ظرفیت‌های موجود درون و برون سازمانی توسط مجموعه بسیج ادارات کل استان در تسریع و اثربخشی رسیدن به اهداف و نقشه راه انقلاب اسلامی بسیار کمک کار و حایز اهمیت است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار