تشییع پیکر سرگرد شهید «امید چائی‌پز» در رشت

پیکر پاک سرگرد شهید «امید چائی‌پز» از ستاد انتظامی استان گیلان در شهرستان «رشت» تشییع و در گلزار شهدای شهرستان «املش» به خاک سپرده خواهد شد.
کد خبر: ۴۶۴۵۰۴
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۷ - 29June 2021

تشییع پیکر پاک سرگرد شهید «امید چائی‌پز» در رشتبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از رشت، مراسم تشییع پیکر مطهر شهید عرصه نظم و امنیت سرگرد «امید چائی‌پز» که روز گذشته حین انجام وظیفه به شهادت رسید روز چهارشنبه (۹ تیر) ساعت ۸ صبح از مقابل ستاد انتظامی استان گیلان در شهرستان «رشت» تشییع و پس از انتقال به  شهرستان «املش» در گلزار شهدای این شهر به خاک سپرده خواهد شد.

شهید «امید چائی پز» مسئول وظیفه عمومی شهرستان «لاهیجان» دیروز حین انجام وظیفه بر اثر ضربات چاقو یکی از مراجعه کنندگان به شهادت رسید.

وی در سال ۱۳۸۴ به استخدام نیروی انتظامی درآمد و سابقه خدمت در مرزبانی استان «سیستان و بلوچستان» و معاونت وظیفه عمومی شهرستان‌های «رودسر»، «آستانه‌اشرفیه» و «لاهیجان» را داشته است.

این شهید گرانقدر که به عنوان یک هنرمند، سال‌ها در عرصه عکاسی حرفه‌ای نیز سابقه فعالیت داشته، دارای اخلاقی نیکو، صفات و خصائل برجسته‌ای بوده که به انجام امور خیر و خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و گره‌گشایی از شهروندان نیز اهتمام ویژه داشته است.

 سرگرد شهید «امید چائی‌پز» در ۳۰ شهریور سال ۱۳۶۱ در خانواده‌ای مذهبی در دهستان «لات‌لیل» شهرستان «لنگرود» متولد شد. وی در سال ۱۳۹۸ همسر خود را بر اثر بیماری از دست داد؛ از این شهید والامقام، یک دختر ۱۰ ساله به یادگار مانده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار