عضو فراکسیون روحانیت مجلس در گفت‌وگو با دفاع‌پرس مطرح کرد؛

فروش ساختمان جانبازان ایران در آلمان/ ایثارگران نقاهت خود را کجا بگذرانند؟

موسوی با انتقاد از فروش یک ساختمان متعلق به جانبازان کشورمان در آلمان گفت: دولت باید در ارتباط با چرایی فروخته شدن آن و تعیین و تکلیف پول آن پاسخ دهد.
کد خبر: ۴۶۴۵۶۵
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۴۰۰ - ۰۲:۳۰ - 03July 2021

فروش ساختمان جانبازان ایران در آلمان/ ایثارگران نقاهت خود را کجا بگذرانند؟حجت‌الاسلام سیدکاظم موسوی عضو مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع‌پرس، اظهار داشت: مداوای برخی جانبازانی که در ایران امکانپذیر نبود در آلمان و برخی کشورهای دیگر پیگیری شده و آنها به آن کشورها اعزام می‌شدند. این عزیزان در آلمان بعد از درمان چند روزی را در یک مرکز متعلق به کشورمان حضور داشته و دوران نقاهت خود را می‌گذراندند اما یکی از این مراکز دو سال پیش فروخته شده و مشخص نیست که چرا این کار را انجام داده و پول آن چه شده است.

وی افزود: این مجموعه در آلمان غیر از این‌که محل گذران تعدادی از جانبازان در دوران نقاهت‌شان محسوب می‌شد مرکز اشاعه دین مبین اسلام و فرهنگ حسینی بوده است اما متأسفانه مشخص نیست چرا دولت آن مرکز را به یک سمن فروخته است.

این نماینده مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: چون این کار دولت دارای ابهام است به همین دلیل از متولیان امر سؤال کرده‌اند اما به نظر می‌رسد که ابعاد فروخته شدن این ساختمان که جانبازان دوران نقاهت خود را در آن می‌گذراندند با تحقیق و تفحص مشخص می‌شود.

وی در پایان گفت: جانبازان کشورمان که برای درمان به آلمان اعزام می‌شدند از ۳۵ سال پیش در این مرکز فرهنگی که عملا پاتوق دوستداران جمهوری اسلامی محسوب شده و محل ترویج فرهنگ عاشورایی است گرد یکدیگر می‌آمدند و حتی رهبر معظم انقلاب هم نسبت به این مرکز و مسائل فرهنگی ترویج شده در آن عنایت داشتند اما مشخص نیست که چرا دولت با فروش این مرکز موافقت کرده است.

انتهای پیام/ ۳۶۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار