فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش:

زنده نگه‌داشتن یاد شهدا توطئه‌های دشمنان را بی اثر کرده است

امیر سرتیپ صباحی‌فرد زنده نگه‌داشتن یاد شهدا را موجب بی اثر شدن تمامی توطئه‌ها و دسیسه‌های دشمنان دانست.
کد خبر: ۴۶۴۶۶۲
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۸ - 30June 2021

زنده نگهداشتن یاد شهدا توطئه‌های دشمنان را بی اثر کرده استبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ «علیرضا صباحی‌فرد» فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش در مراسم تجلیل از دست‌اندرکاران انتخابات سال ۱۴۰۰ این نیرو اظهار داشت: تا زمانی که یاد شهدای عزیز در این مملکت جاری باشد، تمامی توطئه‌ها و دسیسه‌های دشمنان بی اثر شده و سرانجامی نخواهد داشت.

وی افزود: دشمنان کوردل نظام مقدس جمهوری اسلامی از مدت‌ها قبل با تبلیغات منفی و جنگ نرم به دنبال کم‌رنگ کردن حضور ملت شریف ایران اسلامی در عرصه انتخابات بودند که بحمدالله با فرمایشات داهیانه رهبر معظم انقلاب اسلامی و همچنین بصیرت و آگاهی مردم همیشه در صحنه، وسوسه‌های شیطانی دشمنان به فراموشی سپرده شد.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش تصریح کرد: حضور با شکوه، تاریخی و به یادماندنی ملت غیور ایران پای صندوق‌های رای حتی در دور دست‌ترین مناطق، بیانگر تعهد و تعصب ملت قدرشناس، متدین و ولایی ایران اسلامی بود که به فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی لبیک گفتند و با آمار بسیار خوشحال‌کننده‌ای سربلند از این امتحان بیرون آمدند.

امیر صباحی‌فرد با تاکید بر فرمایش فرماندهی معظم کل قوا که فرمودند «برنده واقعی انتخابات مردم هستند»، عنوان کرد: هموطنان عزیزمان با حضور آگاهانه در عرصه انتخابات حماسه‌ای آفریدند که قطعاً برگ زرینی در تاریخ پرافتخار انقلاب اسلامی است.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار