نماینده ولی فقیه در مازندران:

امروز مهمترین جنگ دشمن با ما جنگ فرهنگی است

آیت‌الله «محمدی لائینی» با بیان اینکه امروز مهمترین جنگ دشمن با ما جنگ فرهنگی است، احیای امر اهل بیت (ع) را بزرگترین سلاح فرهنگی در میدان فرهنگی دانست.
کد خبر: ۴۶۴۷۶۲
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۲ - 01July 2021

امروز مهمترین جنگ دشمن با ما جنگ فرهنگی استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، آیت‌الله «محمدباقر محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه در مازندران ‌امروز در جمع فعالان فرهنگی شهرستان رامسر اظهار داشت: فعالان فرهنگی باید حضور باشکوه مردم را در انتخابات تبیین کنند و ۶۱ درصد مازندرانی‌ها حضور باشکوه داشتند.

وی افزود: منتخب انتخابات کسی است که در راستای جریان انقلابی قرار دارد و ایده‌ها و شعار‌ها را احیا می‌کند و این‌ها نعمت‌های خداست و باید شکر بجا بیاوریم.

محمدی لائینی ادامه داد: فعالان فرهنگی در رویکرد‌های مختلف بدرستی و شایستگی و شهامت و تمام قد در حال نبرد فرهنگی با فرهنگ مهاجم و بیگانه است و وجودشان یک نعمت است و جای شکر دارد.

امام جمعه ساری با بیان اینکه خداوند با فرستادن پیامبر فرهنگ انسان‌ها را از فرهنگ جاهلیت و ضلالت در فضای نور و توحیدی قرار داد، گفت: جنس دین و بعثت همین است و فعالان فرهنگی باید به دنبال صالح سازی فکری و فرهنگی باشند.

وی با بیان اینکه مهمترین فعالان فرهنگی پیغمبران و ائمه اطهار (ع) هستند، افزود: فعالان فرهنگی امروز عقبه خیلی بزرگ و گرانسنگی دارند و نباید فعالِ منفل باشند چراکه پیامبران هیچوقت منفعل نشدند و این مهمترین ویژگی است.

محمدی لائینی با بیان اینکه امروز مهمترین جنگ دشمن با ما جنگ فرهنگی است، تصریح کرد: فعالان فرهنگی مجاهد هستند و مشغول جهاد در حوزه جنگ فرهنگی.

این مسئول با بیان اینکه تبعیت از ولایت، حفظ انسجام ملی اولویت‌های اول است، احیای امر اهل بیت (ع) را بزرگترین سلاح فرهنگی در میدان فرهنگی دانست و برای داشتن جامعه‌ای منسجم بر وفاق و همدلی توصیه کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار