مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان همدان:

تکریم ایثارگران به عنوان یک فریضه و تکلیف بر همگان واجب است

صفدریان با تأکید بر این که تکریم شهدا و خانواده‌های شهدا به عنوان یک فریضه و تکلیف بر همگان واجب است، گفت: تکریم شهیدان و تعظیم در برابر خانواده‌های صبور آنان واجب بزرگ امروز و همیشه ما است.
کد خبر: ۴۶۵۴۹۱
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۷ - 06July 2021

تکریم ایثارگران به عنوان یک فریضه و تکلیف بر همگان واجب استبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، مجید صفدریان، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان همدان در دیدار با «لطفعلی یارمطالو» جانباز ۵۰ درصد، «حسین لطفی» جانباز ۳۰ درصد و «حسین کوچکی» جانباز ۵۰ درصد با اشاره به اینکه فرهنگ دیدار با خانواده‌های شهدا، ایثارگران و جانبازان باید در جامعه نهادینه شود اظهار داشت: احترام جامعه نسبت به خانواده‌های معزز شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران نشان‌دهنده پایبندی به ارزش‌های ملی و مذهبی است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان همدان با تأکید بر اینکه تکریم شهدا و خانواده‌های شهدا و جانبازان به عنوان یک فریضه و تکلیف بر همگان واجب است، افزود: تکریم شهیدان و تعظیم در برابر خانواده‌های صبور آنان واجب بزرگ امروز و همیشه ما است. در آموزه‌های دینی، سیره اهل‌ بیت (ع) و سیره بزرگان بر تکریم خانواده‌های شهدا تأکید شده است و باید به عنوان یک فریضه به آن نگاه کرد.

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار