فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی:

آرامش و امنیت شهروندان خط قرمز پلیس است

سردار «عبدی» گفت: آرامش و امنیت شهروندان خط قرمز پلیس بوده و پلیس در موضوع امنیتی، با هیچ‌کسی تعارف ندارد؛ چراکه آرامش جامعه را مطالبه عموم شهروندان می‌داند.
کد خبر: ۴۶۵۶۱۶
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۶ - 06July 2021

به گزارش دفاع‌پرس از تبریز، سردار سرتیپ دوم پاسدار «حسین عبدی» فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی، اظهار داشت: یکی از برنامه‌های پلیس، برخورد جدی با اراذل و اوباش است و در این زمینه ۱۲ نفر از اراذل و اوباش سابقه‌دار تبریز که امنیت مردم را به مخاطره انداخته بودند، دستگیر شدند.

وی افزود: آرامش و امنیت شهروندان خط قرمز پلیس بوده و پلیس در موضوع امنیتی، با هیچ‌کسی تعارف ندارد؛ چراکه آرامش جامعه را مطالبه عموم شهروندان می‌داند.

سردار عبدی خاطرنشان کرد: این ۱۲ شرور سابقه‌دار که در سطح شهر تبریز با استفاده از چاقو و قمه، اقدام به عربده‌کشی و با حرکات غیرمتعارف آرامش عمومی مردم را به هم زده بودند، با تلاش ماموران پلیس امنیت عمومی و انتظامی شهرستان تبریز دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.

فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی با بیان اینکه در این استان جایی برای جولان اراذل و اوباش وجود ندارد، تصریح کرد: برابر هماهنگی‌ها و تعامل ایجادشده با دستگاه قضایی، برخورد قانونی و شدید در انتظار مخلان نظم و امنیت عمومی خواهد بود.

وی به مخلان نظم و امنیت عمومی که بخواهند با قدرت‌نمایی و حرکات غیرمتعارف آرامش عمومی شهروندان را خدشه‌دار کنند، هشدار داد و گفت: پلیس همیشه آماده است و اجازه نخواهد افراد شرور و اوباش با قدرت پوشالی و کذایی خود در فضای حقیقی و مجازی، امنیت و آرامش شهروندان را سلب کنند.

فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی بر ادامه همکاری و تعامل مردم با پلیس استان تاکید و خاطرنشان کرد: انتظار پلیس از مردم همکاری و تعامل بوده و از شهروندان درخواست داریم در صورت مشاهده هرگونه حرکات غیر متعارف از افراد مخل نظم و امنیت عمومی موضوع را در اسرع وقت با شماره‌های ۱۱۰ و ۱۹۷ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار