در تذکر تعدادی از نمایندگان به رئیس‌جمهور مطرح شد

تأکید بر اجرای مصوبه شورای انقلاب فرهنگی درخصوص عفاف و حجاب

تعدادی از نمایندگان در تذکری به رئیس جمهوری خواستار تسریع در اجرای مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی درخصوص عفاف و حجاب شدند.
کد خبر: ۴۶۵۹۲
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۲ - 17May 2015

تأکید بر اجرای مصوبه شورای انقلاب فرهنگی درخصوص عفاف و حجاب

به گزارش گروه اخبار داخلی " دفاع پرس "، تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولین اجرایی کشور در جلسه علنی امروز مجلس (27 اردیبهشت 94) از سوی هیأت رئیسه قرائت شد که این تذکرات به شرح زیر است:

محمدحسین فرهنگ، رضا رحمانی، میرهادی قرهسیدرومیانی، علی علیلو، محمد حسننژاد، نادر قاضیپور، کمالالدین پورمؤذن، ارسلان فتحیپور، غلامحسین شیری و مهدی دواتگری نمایندگان تبریز، شبستر، جلفا، ارومیه، اردبیل، کلیبر، هشترود و مراغه به وزیر ورزش و جوانان ضرورت رسیدگی فوری به مسائل رخ داده در مسابقات نهایی لیگ برتر فوتبال کشور و مشکلاتی که برای تیم تراکتورسازی تبریز به وجود آمده است را متذکر شدند.

امیر خجسته نماینده مردم همدان، به وزیر آموزش و پرورش لزوم توجه جدیتر به وضعیت معیشت معلمان را متذکر شد.

نادر قاضیپور و علیرضا محجوب نمایندگان مردم ارومیه و تهران در تذکری به وزیر راه و شهرسازی خواستار صدور دستور مقتضی برای تحویل مجتمعهای تکمیلشده در طرح مسکن مهر و نیز در تذکری به وزیر نفت خواستار به کارگیری قبولشدگان در آزمون استخدامی وزارت نفت شدند.

حسین نیازآذری و قاسم احمدیلاشکی نمایندگان بابل و نوشهر در تذکری به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خواستار توضیح علت قطع بیمه هنرمندان، خبرنگاران و اصحاب رسانه شدند.

علیمحمد احمدی نماینده مردم دهلران در تذکری به رئیس جمهور خواستار توضیح علت بیبرنامگی و شفافیت سازمان حفاظت از محیط زیست در تأمین منابع برای حفاظت از عرصههای طبیعی شد.

محمدرضا پورابراهیمی نماینده مردم کرمان به رئیس جمهور درمورد علت صدور بخشنامه سازمان مدیریت و برنامهریزی کشور درخصوص عدم محاسبه اضافهکار کارکنان دولت در حق بیمه پرداختی دستگاهها تذکر داد.

سیدناصر موسویلارگانی و حسین سبحانینیا نمایندگان مردم فلاورجان و نیشابور در تذکری به وزیر آموزش و پرورش خواستار تسریع در پرداخت پاداش پایان خدمت فرهنگیان شدند.

نادر قاضیپور، سیدمرتضی حسینی و حسین سبحانینیا نمایندگان ارومیه، قزوین و نیشابور در تذکری به رئیس جمهوری خواستار تسریع در اجرای مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی درخصوص عفاف و حجاب شدند.

سیدسعید حیدریطیب نماینده مردم کرمانشاه به رئیسجمهور و وزیر دادگستری عدم توجه به حقوق اساسی و شهروندی اقلیتهای مذهبی و مردم اهل حق تذکر داد.

زهره طبیبزاده نوری نماینده مردم تهران در تذکری به وزیر راه و شهرسازی خواستار توضیح علت جواز ورود 15 فروند هواپیما با عمر بالای 15 سال ساخت به ناوگان هواپیمایی کشور شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها