معاون فضای مجازی دفتر تبلیغات اسلامی مطرح کرد؛

نگاه ویژه معاونت فضای مجازی، هنر و رسانه دفترتبلیغات به جوان‌گرایی

حجت‌الاسلام شیخ الاسلامی گفت: نگاه ما در زمینه‌های مختلف این است که برای این معاونت درآمدزایی داشته باشیم و بتوانیم این مجموعه را به صورت خودکفا اداره کنیم.
کد خبر: ۴۶۶۰۶۸
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۶ - 09July 2021

نگاه ویژه معاونت فضای مجازی، هنر و رسانه دفترتبلیغات به جوان‌گرایی

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام محمد شیخ الاسلامی در دیدار حجت‌الاسلام حمید محمدی دبیر شورای توسعه فرهنگ قرآنی کشور به فلسفه تأسیس این معاونت پرداخت.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده از سوی معاونت فضای مجازی، هنر و رسانه در راستای بالندگی این عرصه‌ها، بخش‌های مختلف این معاونت را معرفی کرد و گفت: تاکید مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در خصوص ضرورت حضور جدی دفتر تبلیغات اسلامی در عرصه فضای مجازی و راهبری در این عرصه وظایف ما را در این خصوص سنگین‌تر می‌کند.

معاون فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی با بیان اینکه ما در معاونت فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی نگاه ویژه‌ای به جوان گرایی داریم، ادامه داد: همچنین نگاه ما در زمینه‌های مختلف این است که برای این معاونت درآمدزایی داشته باشیم و بتوانیم این مجموعه را به صورت خودکفا اداره کنیم.

جریان سازی در فضای مجازی

در ادامه حجت‌الاسلام مرتضی حاجیانی مدیرکل فضای مجازی معاونت فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی به ارائه گزارشی از اقدامات صورت گرفته در این اداره کل پرداخت و گفت: نخستین مأموریت ما در این معاونت «جریان سازی» است و ما در این راستا موضوع «طلبه گفتمانی» را دنبال می‌کنیم.

وی اضافه کرد: ما سعی داریم طلاب را به جایی برسانیم که به عنوان یک فعال فرهنگ توان فرهنگ سازی، جریان سازی و گفتمان سازی را داشته باشد و برای رسیدن به غایت نهایی، راهکار‌های کارساز و راهگشا در نظر گرفته و طبق آن حرکت می‌کنیم.

تجربه کارکنان؛ ثروت اداره کل هنر و رسانه

در ادامه حجت‌الاسلام هاشمی رئیس مرکز هنر و رسانه معاونت فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی به تبیین نقاط قوت این مرکز پرداخت و گفت: ثروتی که در این مرکز تجمیع شده، تجربه کارکنان آن می‌باشد.

وی با اشاره به مسأله جشنواره‌های اشراق ادامه داد: همچنین وجود انجمن‌های ادبی، هنری، مستندنویسی، فیلمنامه نویسی، شعر و داستان، مطالعات نظری، سوادرسانه‌ای و خوش نویسی طلاب در مرکز هنر و رسانه معاونت فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی نیز از نقاط قوت این مرکز محسوب می‌شود.

منبع: مهر

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار