فعال فرهنگی اجتماعی حوزه فلسطین:

جمهوری اسلامی ایران باعث افتخار است

رمیتی گفت: به صراحت می‌گویم در جنگ‌هایی که مردم فلسطین با اسراییل داشته و دارد با حمایت‌های ایران به موفقیت رسیده است و جمهوری اسلامی ایران نقش بسیار مهمی در به فراز در آوردن، پرچم پیروزی‌های پی در پی داشته است.
کد خبر: ۴۶۶۲۲۱
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۳ - 10July 2021

جمهوری اسلامی ایران باعث افتخار استبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، ماجده رمیتی مدیر موسسه سماء در فلسطین و فعال فرهنگی اجتماعی در حوزه خانواده و مقام زن فلسطینی فعالیت دارد؛ با وی گفت‌وگوی کوتاهی انجام داده ایم که می‌خوانید.

رمیتی ضمن معرفی موسسه سماء به عنوان موسسه‌ای آموزشی و علمی اظهار داشت: کودکان و نوجوانان و زنان و نیز گروه‌های فلسطینی دوره‌هایی در زمینه مهارت‌های آموزشی، چون کامپیوتر و نیز هنری، چون نقاشی می‌گذارند و درحقیقت آن‌ها آموزش هر دوره‌ای را خواستار باشند در موسسه برگزار می‌کنیم.

وی نقش زنان را در کنار مردان در مقاومت فلسطین مثال زدنی دانست و افزود: فعالیت زنان دوش به دوش مردان در مقاومت فلسطین در مقابل اسرائیل غاصب واضح است. در فلسطین نه تنها زن شهید، مجروح، اسیر داریم بلکه زن شهید استشهادی هم داریم. در طول تاریخ اشغال فلسطین؛ از زمان آغاز حمله اسرائیل تا کنون زن شهید استشهادی داشته ایم. حتی یک زن فلسطینی نه تنها خودش یلکه فرزندانش را آموزش می‌دهد تا راه شهادت و مقاومت را در پیش بگیرد. در حمایت از قدس، نیز به همین گونه است.

مدیر موسسه سماء در فلسطین اظهار داشت: زن فلسطینی چه در داخل کشور و چه در داخل اردوگاه‌ها با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می‌کند؛ اما همین زن صبور، مومن و پر تلاش است. یک زن فلسطینی در غزه فرزندانش را تشویق به شهادت می‌کند؛ ممکن است زنی از خانواده اش تا چند شهید در راه آرمان‌های فلسطین اهداء کرده باشد و حتی شاید بقیه اعضای خانواده اش اسیر باشند.

ماجده رمیتی، فعال فرهنگی اجتماعی حوزه فلسطین موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس را نمونه عینی دوران دفاع مقدس عنوان کرد و گفت: بسیار به موضوعات برجسته‌ای در موزه اشاره داشته اید و به عنوان نمونه‌ای از فعالیت‌های جمهوری اسلامی بسیار مورد توجه بود. به جمهوری اسلامی ایران تبریک می‌گویم از اینکه زن ایرانی ارزش‌ها و پیام دفاع مقدس؛ جایگاه و آثار انقلاب اسلامی را به جهانیان نشان می‌دهد. حتی باید گفت زن اسلامی ایرانی با ظاهر و حجابش نسبت به زن غربی از جایگاه والاتری در عرصه فعالیت‌های اجتماعی اش برخوردار است.

وی تصریح کرد: به صراحت می‌گویم در جنگ‌هایی که مردم فلسطین با اسراییل داشته و دارد با حمایت‌های ایران به موفقیت رسیده است و جمهوری اسلامی ایران نقش بسیار مهمی در به فراز در آوردن، پرچم پیروزی‌های پی در پی داشته است.

مدیر موسسه سماء در فلسطین با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران بین کشور‌های عربی اتحاد را به وجود آورد؛ بیان کرد: مردم لبنان و فلسطین به حمایت‌های بی دریغ جمهوری اسلامی ایران افتخار می‌کنند، حتی در لبنان موشک‌های جنگی به نام جمهوری اسلامی وجود دارد و این نشان از حمایت‌های تسلیحاتی و نظامی ایران در منطقه دارد و نیز آخرین جنگ غزه با حمایت جمهوری اسلامی ایران به پیروزی رسید که باعث عزت و افتخار است.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار