رئیس اداره بهداشت و درمان ارتش در گفت‌وگو با دفاع‌پرس مطرح کرد؛

خدمات ارتش جهت تسهیل واکسیناسیون عمومی

امیر «مداح» با اشاره به ایجاد مراکزی از سوی ارتش برای واکسیناسیون افراد، گفت: ارتش امکانات خود را جهت تسهیل روند واکسیناسیون عمومی، پای کار آورده است.
کد خبر: ۴۶۶۲۸۰
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۴۰۰ - ۰۱:۵۱ - 12July 2021

کمک ارتش جهت تسهیل واکسیناسیون عمومیامیر دریادار دوم پزشک «مصطفی مداح» رئیس اداره بهداشت و درمان ارتش در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، با اشاره به اهمیت واکسیناسیون عمومی اظهار داشت: پس از فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی، ارتش با تمام توان و امکانات خود جهت مقابله با ویروس کرونا وارد عرصه شد.

وی با بیان اینکه امروز با تلاش متخصصان داخلی به واکسن کرونا دست پیدا کرده‌ایم، افزود: به‌زودی حجم بالایی از واکسن در اختیار عموم مردم قرار می‌گیرد؛ لذا نیاز هست که جهت تسهیل در روند واکسیناسیون عمومی از مکان‌هایی با استانداردهای بهداشتی و اجتماعی برخوردار باشیم تا ضمن تکریم مردم، کار واکسیناسیون به سهولت انجام شود.

امیر مداح با بیان اینکه امکان دارد روزانه‌ واکسیناسیون ۵۰۰ هزار نفر را داشته باشیم، عنوان کرد: ارتش یکی از سازمان‌هایی است که در این رابطه امکانات خود را پای کار می‌آورد و همچنین دیگر سازمان‌های نیروهای مسلح نیز در این رابطه کمک خواهند کرد.

وی ادامه داد: امیدواریم با آمدن واکسن ایرانی، این ویروس منحوس را در کشور نابود کنیم و فعالیت‌های اجتماعی به شرایط عادی برگردد.

رئیس اداره بهداشت و درمان ارتش با اشاره به اقدامات ارتش در حوزه استفاده از پروتکل‌های بهداشتی در سطح نیروهای چهارگانه گفت: پادگان‌ها، مراکز آموزشی و دانشگاهی ارتش امروز از وضعیت مطلوبی در حوزه سلامت و بهداشت برخوردارند؛ همچنین کار واکسیناسیون پرسنل طبق پروتکل‌های وزارت بهداشت در ارتش انجام می‌شود.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار