نماینده ولی فقیه در استان گیلان:

فعالیت جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی باید ستادی باشد

آیت‌الله «فلاحتی» با تاکید بر توجه به جوانان در فعالیت‌های میدانی اجتماعی و فرهنگی، گفت: فعالیت جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی باید ستادی باشد؛ البته این امر به معنای آن نیست که همه نیرو‌ها ستادی عمل کنند.
کد خبر: ۴۶۶۳۳۰
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۴ - 11July 2021

فعالیت جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی باید ستادی باشدبه گزارش دفاع‌پرس از رشت، آیت‌الله «رسول فلاحتی» نماینده ولی فقیه در استان گیلان، امروز (یک‌شنبه) در دیدار با «سید احمد عبودتیان» مسئول بنیاد فرهنگی خاتم‌الاوصیاء (ع)، ضمن تسلیت شهادت سالروز امام جواد (ع)، اظهار داشت: گروه‌های مردمی بسیاری در بخش‌های مختلف اجتماعی و فرهنگی گیلان فعالیت می‌کنند و همسویی این سازمان‌های مردم‌نهاد مهم است؛ البته گاهی مواقع نشاط و پیشرفت کار در فعالیت مستقل جلوه‌گر می‌شود.

نماینده ولی فقیه در استان گیلان با تاکید بر توجه به جوانان در فعالیت‌های میدانی اجتماعی و فرهنگی، تصریح کرد: فعالیت جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی باید ستادی باشد؛ البته این امر به معنای آن نیست که همه نیرو‌ها ستادی عمل کنند.

وی با بیان اینکه واگذاری امور به مردم به‌ویژه فعالیت‌های اجتماعی و فرهنگی اثرگذار است، افزود: با حضور خودجوش مردمی در عرصه می‌توانیم به موفقیت برسیم.

آیت‌الله فلاحتی، مدیریت جمعیت‌های زیر پوشش را مهم دانست و تاکید کرد: باید دقت شود که دشمن از وجود نیرو‌های مردمی سوءاستفاده نکند.

وی با اشاره به اهمیت گفتمان‌سازی میان نسل جوان، خاطرنشان کرد: گفتمان باید به صورت چهره به چهره باشد.

امام جمعه رشت استفاده بهینه از زمان در اجرای فعالیت‌های اجتماعی و فرهنگی را مهم عنوان کرد و متذکر شد: ظرافت‌شناسی زمان باید یکی از کار‌های ظریف جبهه مردمی باشد.

وی با تاکید براینکه تبلیغ چهره به چهره را مقدم بر دیگر روش‌ها بدانید، تصریح کرد: انسان زمانی به موفقیت می‌رسد که با قلب، زبان و عمل قصد خدای متعال را داشته باشد.

گیلان از استان‌های متقدم فعالیت‌های فرهنگی جبهه انقلاب اسلامی است

مسئول بنیاد فرهنگی خاتم‌الاوصیاء (ع) نیز در این دیدار، به وجود مجموعه‌های خودجوش فرهنگی بسیار در کشور اشاره کرد و اظهار داشت: شناسایی، شناساندن و توانمند کردن مجموعه‌های فرهنگی، از برنامه‌های بنیاد فرهنگی خاتم‌الاوصیاء (ع) محسوب می‌شود.

وی با اشاره به وجود بیش از ۲۵ شبکه تخصصی فرهنگی در کشور، تصریح کرد: گیلان از استان‌های متقدم فعالیت‌های فرهنگی جبهه انقلاب اسلامی است.

عبودتیان با بیان اینکه در فعالیت‌های فرهنگی آحاد مردم باید پای کار بیایند، خاطرنشان کرد: از سال ۱۳۹۸ هسته‌های جدید مجموعه‌های مردمی در حال شکل‌گیری هستند و در بحث‌های مختلف اجتماعی وارد عرصه می‌شوند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار