نماینده مردم در مجلس:

مرز‌های شرقی در امنیت کامل است

مالکی گفت: تاکنون هیچ‌گونه مشکلی پیرو برقراری امنیت در مرز‌های شرقی وجود نداشته و هم ارتش و هم سپاه و هم نیرو‌های مرزبانی در آمادگی کامل به سر می‌برند.
کد خبر: ۴۶۶۳۳۷
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۹ - 11July 2021

مرز‌های شرقی در امنیت کامل است

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «فدا حسین مالکی» عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگویی با بیان اینکه مرز‌های شرقی ایران با وجود تحرکات طالبان در امنیت کامل است، اظهار داشت: به لطف خداوند ارتش و سپاه پاسداران در مرز‌های شرقی مستقر بوده و مرز‌های شرقی را به‌خوبی مورد رصد قرار می‌دهند.

وی تأکید کرد: تاکنون هیچگونه مشکلی پیرو برقراری امنیت در مرز‌های شرقی وجود نداشته و هم ارتش و هم سپاه و هم نیرو‌های مرزبانی در آمادگی کامل به سر می‌برند.

نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: انتظار داریم پیرو اجلاس‌هایی که در تهران و مسکو درباره افغانستان صورت گرفت، این موارد منتج به تحولاتی در این کشور شود تا خود افغانستانی‌ها اجماعی برای اداره کشور خودشان داشته باشند.

 نماینده مردم مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: ۲۰ سال است که آمریکایی‌ها به ملت افغانستان قول می‌دهند و اخیراً هم پشت دولت را خالی کرده‌اند و دولت آقای اشرف غنی متوجه شده که نباید با طناب پوسیده آمریکایی‌ها به چاه می‌رفت.

نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه پیشروی طالبان در افغانستان قابل پیش‌بینی نبود، گفت: این پیشروی‌ها خیلی سریع صورت گرفت و احساس می‌شود خیانت‌هایی در پشت پرده صورت گرفته باشد که به هر حال به این طریق شهر‌ها یکی پس از دیگری به تصرف طالبان در‌می‌آید.

منبع: میزان  

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار