مسئول بسیج سازندگی لشکر عاشورا:

تکریم از خانواده‌های شهدا باید در رأس همه امور قرار گیرد

سرهنگ «اسکندری» گفت: شهدا برای دفاع از نظام و انقلاب اسلامی جان خود را فدا کردند؛ از این‌رو باید تکریم از خانواده‌های آن‌ها در رأس همه امور قرار گیرد.
کد خبر: ۴۶۶۴۶۳
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۳ - 12July 2021

به گزارش دفاع‌پرس از تبریز، سرهنگ «محمد اسکندری» مسئول بسیج سازندگی لشکر عاشورا در دیدار با خانواده‌های شاهد و ایثارگر، اظهار داشت: ملت ایران همیشه قدردان زحمات و صبر و شکیبایی خانواده‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران بوده و مسئولان وظیفه ‌دارند تا به مشکلات آن‌ها رسیدگی کنند.

وی با بیان اینکه بدون شک حرکت رو به ‌جلوی انقلاب شکوهمند اسلامی، پیشرفت‌ها و دستاوردهای آن در عرصه‌های مختلف، مرهون خون پاک و مطهر شهدای گران‌قدر است، ادامه داد: شهدا برای دفاع از نظام و انقلاب اسلامی جان خود را فدا کردند؛ از این‌رو باید تکریم از خانواده‌های آنان در رأس همه امور قرار گیرد.

مسئول بسیج سازندگی لشکر عاشورا، شهدا را فرشتگانی دانست که برای تأمین امنیت و آبادانی هرچه بیشتر کشور شجاعانه وارد میدان شده و جان خود را نثار کردند.

«احمد خیرخواه» رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان عجب‌شیر نیز در این دیدار گفت: راه پُر خیر و برکت شهدا باید ادامه داشته باشد و از خانواده‌های شهدا که زمینه رُشد و پرورش چنین فرزندانی را فراهم کرده‌اند، به شیوه‌ها و بهانه‌های مختلف تجلیل و قدردانی شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها