معاون اجتماعی بنیاد احسان تاکید کرد؛

لزوم ایجاد جریان‌های نوین برای مقابله با چالش‌های اجتماعی

جهانی گفت: چالش‌های اجتماعی روز به روز در حال افزایش است و برای مقابله با این چالش‌ها باید یک هم‌افزایی بین همه دستگاه‌ها ایجاد شود.
کد خبر: ۴۶۶۷۶۳
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۴ - 14July 2021

لزوم ایجاد جریان‌های نوین برای مقابله با چالش‌های اجتماعیبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، محسن جهانی معاون اجتماعی بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام در اختتامیه رویداد مثبت دو با رویکرد خانواده و افزایش جمعیت و آسیب‌شناسی مشکلات خانواده که صبح امروز (چهارشنبه) برگزار شد، اظهار داشت: طلاق، حاشیه‌نشینی و اعتیاد از آسیب‌های اجتماعی است که باعث ایجاد مشکلات عمده‌ای در جامعه است و برای مقابله با این مشکلات طرح‌های نوین اجتماعی مطرح شد و در این راستا از دانشجویان، گروه‌های جهادی و... وارد میدان شدند.

وی با بیان اینکه طرح‌ها و ایده‌های مختلفی در راستای مقابله آسیب‌های اجتماعی به بنیاد احسان رسیده، گفت: چالش‌های اجتماعی روز به روز در حال افزایش و برای مقابله با این چالش‌ها باید یک هم‌افزایی بین همه دستگاه‌ها ایجاد شود.

شرکت ۸۶۸ نفر در رویداد مثبت دو

در ادامه این مراسم فضه سادات حسینی دبیر علمی رویداد مثبت دو، گفت: بیش از ۸۶۸ نفر در این رویداد شرکت کردند و ۱۸۰ طرح و ایده به رویداد ارسال کرد.

وی افزود: استان‌های فارس، گلستان، کردستان و خراسان رضوی بیشترین شرکت کننده در این رویداد بودند.

 دبیر علمی رویداد مثبت دو درباره محور‌های این رویداد خاطرنشان کرد: مقابله با تک فرزندی، معیشت و فرزندآوری، چالش‌های ناباروری، تشویق به ازدواج و و مقابله با پدیده طلاق از محور‌های رویداد مثبت دو بودند.

انتهای پیام/ ۲۴۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار